Jump to content



Pop, Dance, Disco, R&B, Rap & Hip-Hop скандали


Препоръчани коментари

  • Отговори 3,7k
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

преди 1 час , Balkandji1 каза:

Е пак 6 знаеш.

Момче, ти не си бил роден по времето, когато половината от тия песни са били номер 1, какво мрънкаш.

Нима знаеш всички песни на Шер от 80-те?

Ясно стана, че на Кери са й давани песни, вървежни за американския пазар, като паралелно с това е завладяла Азия, но не и Европа до степента, в която Селин Дион стана успешна тук.

 

Това, ако го чуе Марчето, ще ти забие един шЪмар а ла Глория. Марая сама си пише песните и дори сега беше въведена в залата на славата на композиторите. Песни са давани на Уитни и Селин - като голяма част от най-известните песни и на двете са всъщност кавъри.

преди 47 минути, xroflx9 каза:

Стига толкова с американските еквиваленти на Гюрга. Да се поздравим с нещо класно.

 

С канадския Меди.

  • Haha 2
  • Love 1
  • Sad 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , DarkChild каза:

Това, ако го чуе Марчето, ще ти забие един шЪмар а ла Глория. Марая сама си пише песните и дори сега беше въведена в залата на славата на композиторите. Песни са давани на Уитни и Селин - kато голяма част от най-известните песни и на двете са всъщност кавъри.

 

Мъжът на Марая, шефът на Sony, й назначава на щат топ композитор на фирмата да работи в тандем с Марая в първата част от кариерата й, когато бракът им все още съществува. Композиторът се казва Walter Afanasieff. С него Марая записва най-емблматичните си хитове от най-силния период в кариерата си, в който е буквалния терминатор за хитове. В повечето песни има и нейния принос, пишат ги двамата, че са съ-композитори, но ясно си личи неговия почерк, професионализъм и майсторство при създаване на песните.

След развода на Кери с шефа на Sony, бившият й вече мъж забранява на Walter да работи с Марая. Тогава тя сама започва да пише песните си и резултатите са по-слаби като комерсиален успех, отколкото при тандема й с Walter. Започва да рециклира стари мелодии тип наша Камелия в желанието си да повтори успеха на стари номер 1 сингли. Пример за това са номер 1 синглите "Heartbreaker" и "Thank God I Found You".

Като цяло най-големият й успех след и без Afanasieff е историческото й завръщане с We Belong Together, но и там има помощ от друг композитор.

Мисълта ми е, че като самостоятелен продуцент на музика успехите й не са от най-големите, не че няма талант, но не е особено успешна сама по себе си.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Balkandji1 каза:

Мъжът на Марая, шефът на Sony, й назначава на щат топ композитор на фирмата да работи в тандем с Марая в първата част от кариерата й, когато бракът им все още съществува. Композиторът се казва Walter Afanasieff. С него Марая записва най-емблматичните си хитове от най-силния период в кариерата си, в който е буквалния терминатор за хитове. В повечето песни има и нейния принос, пишат ги двамата, че са съ-композитори, но ясно си личи неговия почерк, професионализъм и майсторство при създаване на песните.

След развода на Кери с шефа на Sony, бившият й вече мъж забранява на Walter да работи с Марая. Тогава тя сама започва да пише песните си и резултатите са по-слаби като комерсиален успех, отколкото при тандема й с Walter. Започва да рециклира стари мелодии тип наша Камелия в желанието си да повтори успеха на стари номер 1 сингли. Пример за това са номер 1 синглите "Heartbreaker" и "Thank God I Found You".

Като цяло най-големият й успех след и без Afanasieff е историческото й завръщане с We Belong Together, но и там има помощ от друг композитор.

Мисълта ми е, че като самостоятелен продуцент на музика успехите й не са от най-големите, не че няма талант, но не е особено успешна сама по себе си.

Работи с други- да,  но идеите са повече нейни. Другите й помагат като свирят на инструменти и така създават мелодиите. Текстовете също ги пише сама. А след раздялата с мъжа си тя променя стила си. Може да не са били толкова успешни по ред причини, но има много силни неща и след това. Целта й не е била да е комерсиална.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 10 часа , SG каза:

 

@Blueberry как можа да пропуснеш точно Ариана и крайно нелогичния спад от върха в кариерата й - thank you, next - към positions, измежду които - Rain On Me. Гледай само с каква коварна усмивка я е гушнала, а горката Ари се усмихва лъчезарно, като детенце до своята идолка... :D

Ох, стига толкова Рамания за днес, че ще взема да почна и аз да вярвам в тия работи. :D

Ариана има два номер 1 хита след Rain on me (positions и SYT remix), албумът също си се представи добре, така че не бих я писала за засегната от проклятието. Но ще видим какво ще стане, тя от една година не е пускала нищо. Ако тепърва флопне, Лейди Григор ще е виновен!

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 часа , Starboy каза:

С прискърбие трябва да кажа, че е вярно. Има голямо влияние и към Ариана.. мислех, че си е изчистила енергията със Save Your Tears Remix, но в момента всички коментират колко различна изглежда (не в добрия смисъл), че сменя расите всеки месец и какво ли още не.. силно се надявам да успее да се спаси от това тъмно влияние, защото ще е разхищение на толкова яка изпълнителка.

Всъщност именно Ариана и Гага тези дни бяха сред най-спряганите имена и в някаква много гадна клюка, че заради интервенции ТОП певица и актриса си е съсипала способността да контролира като хората мимиките на очите си. Не знам какво стана с този случай, но ако е някоя от тях... ужас. Всъщност която и да е ще е ужас.

преди 42 минути, Blueberry каза:

Ариана има два номер 1 хита след Rain on me (positions и SYT remix), албумът също си се представи добре, така че не бих я писала за засегната от проклятието. Но ще видим какво ще стане, тя от една година не е пускала нищо. Ако тепърва флопне, Лейди Григор ще е виновен!

 

Save Your Tears радва, но тя си е повече хит на The Weeknd в най-успешната му ера. А Positions далеч не е хит на нивото на thank you, next и 7 rings. Обикновено първите сингли след пиковата ера са емблематични смашове - Roar, Hello, Born This Way и т.н. Но Ари нейната инерция си я изхаби по Rain On Me, Stuck With U и тем подобни, де.

Освен аурата на Гага е притеснително до каква степен и Оливия е отмъкнала дял от таргета на Ариана. Много я бави следващата ера, според мен и тя се притеснява от флоп.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, SG каза:

Всъщност именно Ариана и Гага тези дни бяха сред най-спряганите имена и в някаква много гадна клюка, че заради интервенции ТОП певица и актриса си е съсипала способността да контролира като хората мимиките на очите си. Не знам какво стана с този случай, но ако е някоя от тях... ужас. Всъщност която и да е ще е ужас.

Save Your Tears радва, но тя си е повече хит на The Weeknd в най-успешната му ера. А Positions далеч не е хит на нивото на thank you, next и 7 rings. Обикновено първите сингли след пиковата ера са емблематични смашове - Roar, Hello, Born This Way и т.н. Но Ари нейната инерция си я изхаби по Rain On Me, Stuck With U и тем подобни, де.

Освен аурата на Гага е притеснително до каква степен и Оливия е отмъкнала дял от таргета на Ариана. Много я бави следващата ера, според мен и тя се притеснява от флоп.

SYT гръмна много масово именно след ремикса, преди това също си беше голяма, но ремикса я направи гигант. Затова я броя за хит на двамата, не е като да е било ремикс, който е бил с живот 1 седмица за Хот 100. А Пъзишънс не може да се сравни с ТУН на първо място поради огромната разлика в маркетинг действията на Ариана и екипа й. Всичко, което направи тя за Пъзишънс беше просто да го пусне, докато при ТУН имаше лайф изпълнения, интервюта, промо къде ли не, по-добър роуаут като цяло, даже перфектен такъв. А за Позиции не си е мръднала пръста и въпреки това се сравнява с албуми, за които всичко е било направено както трябва от комерсиална гледна точка.

  • Like 1
Цитат

asylumКаймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, Starboy каза:

SYT гръмна много масово именно след ремикса, преди това също си беше голяма, но ремикса я направи гигант. Затова я броя за хит на двамата, не е като да е било ремикс, който е бил с живот 1 седмица за Хот 100. А Пъзишънс не може да се сравни с ТУН на първо място поради огромната разлика в маркетинг действията на Ариана и екипа й. Всичко, което направи тя за Пъзишънс беше просто да го пусне, докато при ТУН имаше лайф изпълнения, интервюта, промо къде ли не, по-добър роуаут като цяло, даже перфектен такъв. А за Позиции не си е мръднала пръста и въпреки това се сравнява с албуми, за които всичко е било направено както трябва от комерсиална гледна точка.

Мисълта ми е, че при Ариана го няма този неопровержим бум от най-успешния албум към следващия, какъвто обикновено виждаме при изпълнителите. Не твърдя, че си няма успехите. Всъщност темата дори не беше само за нея, а за прокобата на Гага. :D

По този повод можем да се поздравим с един от най-сектантските й проекти и любима песен.

  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Не знам нещо ги изчанчиха тия Билборди напоследък. Няма как да отрека, че заради новите правила се радвам, че All I Want For Christmas Is You стана номер 1 най-накрая и направи мойта в имала номер 1 сингъл през 4 различни десетилетия. Не знам дали друга го е правила, евентуално Шерелин Саркисян, но и там е под въпрос.

Но тука май наскоро прочетох, че някаква пачавретина заела целия ТОП 10 на Хот 100 с песните от новия си албум. Що за простотия? Вече не се ли кара на лансирането на конкретни сингли, какво е това целия й албум да заеме топ 10...

Редактирано от Balkandji1
  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Balkandji1 каза:

@-A.

Сега попаднах на това. Много готино.

 

Не ме изненадва. Селин винаги говори много добре за нейните колежки. Преди години я бяха снимали да се раздава на Шер и Believe. Жалко, че с Дион не споделяме еднакви чувства към Марая.

❤️ 

  • Haha 1
2.jpg3.jpg8.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Бруталнооо!

Цялата дискография на сингли, присъствали в HOT 100  от 1982 та чак до 2021 година на най-големите жени в историята на музиката.

През 80-те доминация на Мадона.

Когато Уитни Хюстън дебютира, се превръща във феноменална вихрушка със сума ти номер 1 поредни сингли, даже държи рекорда за това.

През 90-те тотална доминация за Кери.

После ми прави впечатление как през 00' Джанет Джаксън регистрира 2-3 номер 1 сингъла, 20 година след дебюта си.

Мадона също се отчита в класацията дълго след началото на кариерата си.

И съответно клипчето завършва с... ;)

 

Редактирано от Balkandji1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 часа , SG каза:

Мисълта ми е, че при Ариана го няма този неопровержим бум от най-успешния албум към следващия, какъвто обикновено виждаме при изпълнителите. Не твърдя, че си няма успехите. Всъщност темата дори не беше само за нея, а за прокобата на Гага. :D

 

Е то thank u, next беше такъв феномен, че беше трудно да го надмине. 

Не всеки албум, който не постигне рекорди, е флоп.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Blueberry каза:

Е то thank u, next беше такъв феномен, че беше трудно да го надмине. 

Не всеки албум, който не постигне рекорди, е флоп.

Потребителят се опитва да вмени, че при Ари има спад и е видимо увлечен по прокобата на Лейди Гага. Предписвам четвърта ваксина за Ковид и чай от мащерка като начална терапия.

Редактирано от Balkandji1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Днеска си говорим с @-A. и му викам да идем на Кен Ли, ама той твърдо отсече: за кен ли пари не давам. Иначе се почна с коледната й песен, чух я по радиото. 

  • Haha 1
  • Hug 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Blueberry каза:

Е то thank u, next беше такъв феномен, че беше трудно да го надмине. 

Не всеки албум, който не постигне рекорди, е флоп.

Кой е казал, че Ариана е флоп?😄

На всичките дето съм изброил албумите им The Fame (Monster), Teenage Dream и 21 са дори по-успешни от thank you, next, въпреки което първите сингли от следващите им албуми са на същото смаш ниво. Не знам защо въобще трябва да го обяснявам, че positions е нетипичен спад.

А за прокобите на Гага вие говорите, аз просто вметнах и Ариана като потенциална жертва хаха. :D

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, WindWalkerMonk каза:

Днеска си говорим с @-A. и му викам да идем на Кен Ли, ама той твърдо отсече: за кен ли пари не давам. Иначе се почна с коледната й песен, чух я по радиото. 

Няма ли някой читав, модерен продуцент да се смили над шишкавела и да й направи един як албум с поне два нови №1 хита, за да минем Бийтълс и да затворим устите на такива като -А и сие. :D

Редактирано от Balkandji1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , FikLena каза:

песните на Тейлър Суифт не стават мега хитове.. факт!

това е най големият хит вмомента

 

Тейлър е сатанистка, зачената чрез ритуал.

hero-image.fill.size_1248x702.v161161224 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Wow 1
Цитат

asylumКаймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Стефка наистина е страшна изродка, рейтингът на American Horror Story също се срина след нейното участие. Бионсе също издаде най-тъпия си албум без пукнат хит - 4 точно след дуета си с нея. На всичкото отгоре само тероризира възрастни хора - Тони Бенет и горката ѝ баба, на която ѝ нахлу с камери в дома, за да снимат някакъв тъп документален филм.

  • Haha 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

Ето ви нещо готино и ново, оставете ги тия Гаги и Туци:

Това момче, Монескин и Оливия Родриго са най-добри от новото поколение актуални изпълнители. 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...