Jump to content



Pop, Dance, Disco, R&B, Rap & Hip-Hop скандали


Препоръчани коментари

Жестока си е Кайли. "Where the Wild Roses Grow" се усеща като нещо нестандартно дори и днес.

Няма да забравя и периода, когато бях луд по нея след като се завърна ударно през 2007 послучай 20 години кариера.

  • Like 1
  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

  • 4 weeks later...
От 11.11.2022 г. от 13:23, SG каза:

Е, тя си почна тъкмо от следващата година. :D С един много добър албум всъщност, който ако не се лъжа беше обещавала и преди това, но го издаде тъкмо навреме, когато трябваше да си придаде тежест след големия цирк с ARTPOP. Филмите и сериалите бяха по-натам.

Мило, този албум е записван през Юни 2013-та, месеци преди Аплауз и Артпоп да бъдат издадени. :) 

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

От 12.11.2022 г. от 22:47, WindWalkerMonk каза:

Знаех си! Дете на дявола. Преродена Лилит. 

Лилит е много повече от това, което би станала Тейлър Суифт някога. 

  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Andrew Cunanan. каза:

Мило, този албум е записван през Юни 2013-та, месеци преди Аплауз и Артпоп да бъдат издадени. :) 

Oh my, от къде го намери това, дори не знам за какво сме говорили тогава. :D Предполагам,че е било нещо свързано с многобройните насоки на Гага през годините и как Катя, за разлика от нея, винаги си е залагала главно на поп музиката.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, SG каза:

Oh my, от къде го намери това, дори не знам за какво сме говорили тогава. :D Предполагам,че е било нещо свързано с многобройните насоки на Гага през годините и как Катя, за разлика от нея, винаги си е залагала главно на поп музиката.

Албумът с Тони Бенет е плануван и записан преди тоталния разпад с Артпоп. Впрочем има доста конспиративни теории около Гага и падането й от номер 1. 

Силно се надявам да си размърда гъза и да сервира нов албум, в момента записва в различни студиа, но какво - никой не знае. Има слухове, че саундтрака на жокера щял да бъде джаз албум - потрес.

  • Wow 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Andrew Cunanan. каза:

Албумът с Тони Бенет е плануван и записан преди тоталния разпад с Артпоп. Впрочем има доста конспиративни теории около Гага и падането й от номер 1. 

Силно се надявам да си размърда гъза и да сервира нов албум, в момента записва в различни студиа, но какво - никой не знае. Има слухове, че саундтрака на жокера щял да бъде джаз албум - потрес.

Е да, те за албума си говореха още предните години ама си е факт, че си беше запазила подобен проект като за спасителен пояс на имиджа ако е нужно.

И на двете спадовете им бяха скандални и обвързани с много фактори. За Гага на знам, но сгромолясването на Катя със сигурност е свързано и с това, че навлезе твърде много в политическия shade и е възможно съответните сили да са я смазали. Ама и тя си прекрачи някои граници, де.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кейти ако пееше кънтри или госпел и беше stanch Републиканка сигурно щеше да може да поддържа кариерата си по-лесно. За разлика от GOP, която се води по авторитетната партия в страната, из средите, където DNC има повече влияние, партийните лоялисти не са възприемани толкова добре. Кейти я третира все едно е GOP, но пребоядисана в синьо, и отстрани изглежда толкова неловко, защото се предполага че тази партия трябва да им е пълна противоположност като ценности. Нека не забравяме, че тя е отгледана в силно религиозно семейство, тип култ. Явно догматизма върви в родът й.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Fast каза:

Кейти ако пееше кънтри или госпел и беше stanch Републиканка сигурно щеше да може да поддържа кариерата си по-лесно. За разлика от GOP, която се води по авторитетната партия в страната, из средите, където DNC има повече влияние, партийните лоялисти не са възприемани толкова добре. Кейти я третира все едно е GOP, но пребоядисана в синьо, и отстрани изглежда толкова неловко, защото се предполага че тази партия трябва да им е пълна противоположност като ценности. Нека не забравяме, че тя е отгледана в силно религиозно семейство, тип култ. Явно догматизма върви в родът й.

Ох, не мисля че това има общо. Кънтри изпълнителите са си средно ниво. Кейти е по голяма звезда ит топ кралицата Фейт Хил например. Просто не й се получи, не всяка е родена за години наред слава като Туца, Риана или Гага. Политиката няма нищо общо.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, WindWalkerMonk каза:

Ох, не мисля че това има общо. Кънтри изпълнителите са си средно ниво. Кейти е по голяма звезда ит топ кралицата Фейт Хил например. Просто не й се получи, не всяка е родена за години наред слава като Туца, Риана или Гага. Политиката няма нищо общо.

Нямаше да бъде толкова разпознаваема, но щеше да поддържа голям статут в съответния жанр, защото там ако не клякаш на Тръмп и тн. рискуваш да изгубиш голяма част от аудиторията си и да те спрат от радиото.

Мисълта ми е, че DNC не изискват да си тотален лоялист към партията.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Fast каза:

Нямаше да бъде толкова разпознаваема, но щеше да поддържа голям статут в съответния жанр, защото там ако не клякаш на Тръмп и тн. рискуваш да изгубиш голяма част от аудиторията си и да те спрат от радиото.

 

Няма как да коментирам със сигурност защото нямам лични или дори пасивни наблюдения. Със сигурност има фанатици в Щатите. Но както казах проблема на Кейти е като на всяка друга голяма звезда изпаднала от борда. Няма големи хитове. Тя няма дори средно популярни такива.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

То колкото повече време минава, толкова по-ясно става, че каквото и да е породило спада на Кейти, то нейният траен залез се утвърди главно защото тя самата, за разлика от Гага, спря да се бори да бъде онази звезда от едно време. До 2017 си личеше, че класациите и цифрите бяха на преден план за нея и затова ситуацията с CTTR и хейтът, който по онова време отнесе заради закачката си с Бритни, й дойдоха в повече и я накараха да изкука. Може би тогава очите й се отвориха и тя реши да е повече woke и с повече самоирония, което на моменти направо си граничи с резил. И дори й шансовете, които й се дадоха, като например успеха на Never Really Over, тя вече не гледаше като на нещо необходимо. След като роди пък съвсем си подреди приоритетите.

Ама то за мен точно това прави и ерите Witness и Smile големи. Невинаги комерсиалния успех е най-важното, колкото и самата тя да ни го налагаше по време на първите три албума. Да бъдеш истински артист понякога значи напълно да не си в тон с онова, което се очаква от теб.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, SG каза:

То колкото повече време минава, толкова по-ясно става, че каквото и да е породило спада на Кейти, то нейният траен залез се утвърди главно защото тя самата, за разлика от Гага, спря да се бори да бъде онази звезда от едно време. До 2017 си личеше, че класациите и цифрите бяха на преден план за нея и затова ситуацията с CTTR и хейтът, който по онова време отнесе заради закачката си с Бритни, й дойдоха в повече и я накараха да изкука. Може би тогава очите й се отвориха и тя реши да е повече woke и с повече самоирония, което на моменти направо си граничи с резил. И дори й шансовете, които й се дадоха, като например успеха на Never Really Over, тя вече не гледаше като на нещо необходимо. След като роди пък съвсем си подреди приоритетите.

Ама то за мен точно това прави и ерите Witness и Smile големи. Невинаги комерсиалния успех е най-важното, колкото и самата тя да ни го налагаше по време на първите три албума. Да бъдеш истински артист понякога значи напълно да не си в тон с онова, което се очаква от теб.

Албумът й от 2020-та беше опит да се върне към най-славните си времена, но публиката категорично заяви - НЕ! След това и бруталната реклама на дуета с Алесо и последващия флоп, мисля, че Капитол са й дръпнали шалтера окончателно и не искат да инвестират в нея, защото няма никаква възвращаемост.

Последния албум на Гага стартира с 274 К в Америка, този на Кейти с 50 К. Въобще няма база за сравнение. Дори втория албум с Тони Бенет бе по-успешен медийно от Смайл.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, Andrew Cunanan. каза:

Албумът й от 2020-та беше опит да се върне към най-славните си времена, но публиката категорично заяви - НЕ! След това и бруталната реклама на дуета с Алесо и последващия флоп, мисля, че Капитол са й дръпнали шалтера окончателно и не искат да инвестират в нея, защото няма никаква възвращаемост.

Последния албум на Гага стартира с 274 К в Америка, този на Кейти с 50 К. Въобще няма база за сравнение. Дори втория албум с Тони Бенет бе по-успешен медийно от Смайл.

И пак стигаме до това коя какво дава, за да е актуална. Преброй колко опити във всевъзможни насоки е имала Гага след 2013 и колко е имала Кейти след 2017. На Катя изобщо не й пука вече. Smile всъщност го доказа дори повече от Witness - някакви нахвърляни една след друга песни като чалга певица в период от 2 години, издаване във всеки един ден от седмицата, но не и в този, в който трябва, многобройни клипове и лирик видеа изстреляни в седмицата около самия албум, кое от кое затапващо по-напред другото. А самата Кейти - буквално в ролята на the clown of pop, самоиронизираща се чрез названието, което от край време й бяха дали в средите. Нищо общо с яката гореща мацка, влизаща в различни секси роли от първите три ери - с други думи нищо общо с камерсиалното и продажното, пък ако ще и звученето й да се е доближвало повече до там, то това в някои отношения само още повече накара хората да й се смеят.

На Кейти й трябва един пълен рестарт на кариерата с брутален reinvent и мисля, че към днешната дата е навлязла в подходящия период за това. Но тя самата ме съмнява да желае да следва какъвто и да е останал усет.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, SG каза:

И пак стигаме до това коя какво дава, за да е актуална. Преброй колко опити във всевъзможни насоки е имала Гага след 2013 и колко е имала Кейти след 2017. На Катя изобщо не й пука вече. Smile всъщност го доказа дори повече от Witness - някакви нахвърляни една след друга песни като чалга певица в период от 2 години, издаване във всеки един ден от седмицата, но не и в този, в който трябва, многобройни клипове и лирик видеа изстреляни в седмицата около самия албум, кое от кое затапващо по-напред другото. А самата Кейти - буквално в ролята на the clown of pop, самоиронизираща се чрез названието, което от край време й бяха дали в средите. Нищо общо с яката гореща мацка, влизаща в различни секси роли от първите три ери - с други думи нищо общо с камерсиалното и продажното, пък ако ще и звученето й да се е доближвало повече до там, то това в някои отношения само още повече накара хората да й се смеят.

На Кейти й трябва един пълен рестарт на кариерата с брутален reinvent и мисля, че към днешната дата е навлязла в подходящия период за това. Но тя самата ме съмнява да желае да следва какъвто и да е останал усет.

С това твърдение ти самия заявяваш, че Катя беше един комерсиален продукт и нищо повече и в момента в които кривна от това което се очакваше от нея народа я изостави. С това се доказва, че е имала далеч по-малко истински фенове отколкото може би самата тя е очаквала. Да, тя се задържа повече на върха от Гага, всички помним Prism vs Artpop, но Гага преди това издаде албум BTW благодарение на който си затвърди една голяма фенска маса, която не я изостави дори когато пръскаше с флопове.  

А за Катя не се притеснявай, тя благодарение на първите си три албума ще си е вечно актуална и ще се слуша, но определено нейното пропадане трябва да бъде изучавано защото е най-бруталното за последните години. Ед Шаран с последния си албум май ще я последва. 

Друга изпълнителка която мисля, че може да има същото развитие като Катя е Дуа Липа, но времето ще покаже. Новата и песен ПОСТОЯННО ми изкача в спотифай, чак ми писна, но колкото и насила да я налагат засега хит не става!

пс: Към днешна дата виждам, че една ''Million reasons'' се превръща в емблема която гони 800 милиона в спотифай. Песен, която никога не е блестяла със стрийминг, но голям скрит power. 

  • Like 2
2.jpg3.jpg8.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, -A. каза:

С това твърдение ти самия заявяваш, че Катя беше един комерсиален продукт и нищо повече и в момента в които кривна от това което се очакваше от нея народа я изостави. С това се доказва, че е имала далеч по-малко истински фенове отколкото може би самата тя е очаквала. Да, тя се задържа повече на върха от Гага, всички помним Prism vs Artpop, но Гага преди това издаде албум BTW благодарение на който си затвърди една голяма фенска маса, която не я изостави дори когато пръскаше с флопове.  

А за Катя не се притеснявай, тя благодарение на първите си три албума ще си е вечно актуална и ще се слуша, но определено нейното пропадане трябва да бъде изучавано защото е най-бруталното за последните години. Ед Шаран с последния си албум май ще я последва. 

Друга изпълнителка която мисля, че може да има същото развитие като Катя е Дуа Липа, но времето ще покаже. Новата и песен ПОСТОЯННО ми изкача в спотифай, чак ми писна, но колкото и насила да я налагат засега хит не става!

пс: Към днешна дата виждам, че една ''Million reasons'' се превръща в емблема която гони 800 милиона в спотифай. Песен, която никога не е блестяла със стрийминг, но голям скрит power. 

Кейти си беше комерсиален продукт. Но и Гага беше до преди Cheek to Cheek. И на двете основна част от имиджа им беше да се продават на публиката, предлагайки това, за което тя жадува, но в две различни крайности - едната секси, сладка и въпреки всичко идейна, а другата крийпи, необуздана и също идейна. Затова и битката между тях беше легендарна и в последните години няма еквивалент, надали и скоро ще има, защото днешния комерс, по който са се повлекли почти всички актуални просто е далеч по-зле и по-безличен, отколкото онзи на КП и ЛГ в пиковите им години.

Иначе на Гага й помогна главно това, че не залагаше на сексапил и предлагаше някои идеи на Мадона по изцяло нов зрелищен, скандален начин - затова тя се водеше творецът. Пък и никога не е имало съмнение, че е по-добрият вокалист. Логично творчеството й след 2013 се разпространи в какви ли не насоки, което в комбинация с влиянието на медиите и наградите настрои хората още да гледат на нея като на голямо име въпреки че в този период тя няма нито един соло музикален хит (и нямам предвид такива, които си натрупват интерес във времето, като Million Reasons и ARUTW, а истински смашове като от първите две ери).

За Ед не знам какво да кажа, но Дуа никога няма да има падение като на Катя просто защото тя и до ден днешен си остава по-слаба нейна версия - съответно дори още сега да залезе няма да е чак толкова шокиращо. Въпреки което бих казал, че тя действително си създаде име, което също като при Кейти още години ще я храни дори без да издава нищо и без да е актуална. Особено пък Future Nostalgia албума, издаден смело в момента, в който целия свят трепереше за живота си - и въпреки това ерата беше повече от успешна. Пиков миг от поп културата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Череде на любимата ми фризъорка, сменяща си расата всеки божи ден!
Да е здрава, щастлива, обичана!
И чакаме новия лийд сингъл - "Спасиба, next!" feat Путин!

@Fast @Blueberry

415.png

  • Kiss 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 часа , SG каза:

И пак стигаме до това коя какво дава, за да е актуална. Преброй колко опити във всевъзможни насоки е имала Гага след 2013 и колко е имала Кейти след 2017. На Катя изобщо не й пука вече. Smile всъщност го доказа дори повече от Witness - някакви нахвърляни една след друга песни като чалга певица в период от 2 години, издаване във всеки един ден от седмицата, но не и в този, в който трябва, многобройни клипове и лирик видеа изстреляни в седмицата около самия албум, кое от кое затапващо по-напред другото. А самата Кейти - буквално в ролята на the clown of pop, самоиронизираща се чрез названието, което от край време й бяха дали в средите. Нищо общо с яката гореща мацка, влизаща в различни секси роли от първите три ери - с други думи нищо общо с камерсиалното и продажното, пък ако ще и звученето й да се е доближвало повече до там, то това в някои отношения само още повече накара хората да й се смеят.

На Кейти й трябва един пълен рестарт на кариерата с брутален reinvent и мисля, че към днешната дата е навлязла в подходящия период за това. Но тя самата ме съмнява да желае да следва какъвто и да е останал усет.

Според мен Кейти е съсипана, защото отдавна не е топ изпълнител. Единственото, което може да направи е да участва в Айдъла или в реклами, да пусне нова музика - не зависи от нея. Даже май след Смайл договорът й с Капитол изтече, което не е добре за нея. С толкова зле представящ се албум едвали ще успее да направи сделка с друга музикална компания, от която да вземе добри за нея пари. 

Всичките й албуми са били просто колекция от сингли, зад никой от тях не стои цялостна концепция, и Смайл не прави изключение в това отношение. Иначе Капитол направиха много, за да я реабилитират след флопа на Уитнес - ремикс на мегахита на Дади Янке - Кон Калма, дует със Зед, Коледна песен и всичко беше флоп за нейните стандарти.

Лирик видеата и клиповете в седмицата на издаването на Смайл бяха практика, за да се вдигнат стриймовете на албума и да дебютира на по-висока позиция, уви... това не помогна. 

Точно реинвента спъна Кейти и я прати в 10-та глуха. Уитнес беше чист реинвент откъм звук и визия за нея, даже е доста по-сплотен като албум от останалата й работа.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 12 часа , -A. каза:

 

пс: Към днешна дата виждам, че една ''Million reasons'' се превръща в емблема която гони 800 милиона в спотифай. Песен, която никога не е блестяла със стрийминг, но голям скрит power. 

Гага беше много слаба в Спотифай тогава, затова не стартира с добри цифри и нямаше добри позиции в класациите. Реално сред феновете върлува теорията, че предишният й мениджър, който я напусна преди издаването на Артпоп и излъга, че тя го е уволнила - Трой Картър, притежавал акции в Спотифай по това време и умишлено саботирал плейлистинга и развитието й в платформата. 

С The cure тя успя да увеличи многократно позициите си там, а сега е стрийминг форс с първата песен несингъл с над милиард слушания, докрая на годината ще има цели ПЕТ песни от ТРИ различни ДЕСЕТИЛЕТИЯ с над милиард слушания - Shallow, ARUTW, Bad romance, Poker Face & Rain on me.

А релевантността на Гага към днешна дата е неуспорим факт, след като "Кървавата Мери" има НАД БИЛИОН гледания сумарно в тубата и престоя 16-17 седмици в Билборд, пикирайки в топ 50.

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, Andrew Cunanan. каза:

Според мен Кейти е съсипана, защото отдавна не е топ изпълнител. Единственото, което може да направи е да участва в Айдъла или в реклами, да пусне нова музика - не зависи от нея. Даже май след Смайл договорът й с Капитол изтече, което не е добре за нея. С толкова зле представящ се албум едвали ще успее да направи сделка с друга музикална компания, от която да вземе добри за нея пари. 

Всичките й албуми са били просто колекция от сингли, зад никой от тях не стои цялостна концепция, и Смайл не прави изключение в това отношение. Иначе Капитол направиха много, за да я реабилитират след флопа на Уитнес - ремикс на мегахита на Дади Янке - Кон Калма, дует със Зед, Коледна песен и всичко беше флоп за нейните стандарти.

Лирик видеата и клиповете в седмицата на издаването на Смайл бяха практика, за да се вдигнат стриймовете на албума и да дебютира на по-висока позиция, уви... това не помогна. 

Точно реинвента спъна Кейти и я прати в 10-та глуха. Уитнес беше чист реинвент откъм звук и визия за нея, даже е доста по-сплотен като албум от останалата й работа.

Кейти беше съсипана 2017. После, както казах, видя, че други неща са по-важни от кариера с номер 1 хитове и борба за награди. За мен каквото и да е правила след това, малко или много сама го и спъвала със собствения си непукизъм и нежеланието отново да се повлече по онзи порочен кръг. Особено пък откакто има дете съвсем не изглежда отдадена на музиката.

За нея винаги ще има лейбъли, които да искат да я приемат най-малкото заради името. А и Capitol би трябвало да знаят, че тя си им остава най-голямата емблема за 21ви век и винаги могат още и още да milk-ват поне стария й каталог - като правят сега с винил изданието на първите три албума. Именно тези издания btw отново доказват, че ерите съвсем не са били без концепция. Всяка си има насока и имидж, подчертано излъчване. И като албумни продажби са задоволителни в дългосрочен план.

Witness си беше reinvent, да, но твърде не на място за някой, като в онова време преследваше комерсиален успех. Кейти беше бонбонената кралица и до последно и тази ера беше запланувана да е повече весела, но след победата на Тръмп Катя изцяло й измени насоката. Същевременно се опита да остави емблематичните си закачливи елементи, но крайния резултат повечето хора определиха като криндж. Абе не й е това reinvent-а, който й беше нужен ако искаше да продължи да е успешна, но от друга страна беше нещо, което според мен с годините ще придобива все по-легендарен статут, тъй като представи изпълнителката по един доста по-истински начин.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Към горното си мнение за Witness да добавя, че това също така беше една изпреварила времето си ера. По онова време повечето поп изпълнители се опитваха да си придават бляскав, недостижим имидж и не можехме да подозираме в каква насока Тик Ток ще изпрати бизнеса само година-две по-късно. Ако тази платформа беше подобна мощна сила през 2017, всичко щеше да е залято с Кейти Пери и усещането за криндж в ерата щеше да е сравнимо с огромен успех.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...