Dominatora Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 https://vm.tiktok.com/ZSufHfcp/ Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 19 минути, HIStory каза: Някой може ли да ми обясни защо ДесиСлава реши да налага клишето "Две сърца" като емблема при наличието на песен като "Мистерия" например, която е къде-къде по-интересна и като структура, и като текст? Да неговорим, че "Сърцата" не беше и кой знае какъв хит - на нивото на " Истинска нощ" от този период, но далеч под "Мистерия" или "Само една " с Руслан, примерно. Все едно Камелия да беше натрапвала през годините "Редно или нередно" вместо "Залеза и Зората", примерите са сходни. Това не е вярно. Две сърца още през 2002 печелеше все първи места о беше голям хит. Въобще не е била под Истинска нощ. Може би за Мистерия имаш право. Варианта е да си е оправила правата само на Две сърца. Понеже всички помним, че въпросния албум беше с 2 или 3 авторски песни.. Аз по скроо недоумявам защо не налага повече Бели нощи. За мен това е най-добрата песен на Деса. При това е авторска. 2 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Stela Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Естествено, че "Две сърца" беше най-големият хит от албума "Мистерия". Та тя дори беше пряка конкуренция на хита на годината - Залеза и зората, даже имаше месеци, в които я изместваше. Каква Истинска нощ, какви дивотии..? Това беше един среден хит с много инерция зад гърба си. Деса просто се поддава на течението и всеобщото мнение. Тръгна "Две сърца" добре по ретро партита и айде, нея ще налагаме. Има поне още 5-6 песни, на които също можеше да заложи дори да трябваше да се променят малко аранжиментите, за да звучат по-модерно. И защо се позволява на един потребител да пише от два профила? HIStory e втори никнейм на adorable, а той пише и от двата профила. 1 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
NazzkO Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 8 минути, Stela каза: Естествено, че "Две сърца" беше най-големият хит от албума "Мистерия". Та тя дори беше пряка конкуренция на хита на годината - Залеза и зората, даже имаше месеци, в които я изместваше. Каква Истинска нощ, какви дивотии..? Това беше един среден хит с много инерция зад гърба си. Деса просто се поддава на течението и всеобщото мнение. Тръгна "Две сърца" добре по ретро партита и айде, нея ще налагаме. Има поне още 5-6 песни, на които също можеше да заложи дори да трябваше да се променят малко аранжиментите, за да звучат по-модерно. И защо се позволява на един потребител да пише от два профила? HIStory e втори никнейм на adorable, а той пише и от двата профила. Тъкмо се чудех от кхде изкочи още един фен на глория, който така да се притеснява за хитовете на Джесислава и налагането им, а тооо бухахаххаха. 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
HIStory Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 4 минути, Stela каза: Естествено, че "Две сърца" беше най-големият хит от албума "Мистерия". Та тя дори беше пряка конкуренция на хита на годината - Залеза и зората, даже имаше месеци, в които я изместваше. Каква Истинска нощ, какви дивотии..? Това беше един среден хит с много инерция зад гърба си. Деса просто се поддава на течението и всеобщото мнение. Тръгна "Две сърца" добре по ретро партита и айде, нея ще налагаме. Има поне още 5-6 песни, на които също можеше да заложи дори да трябваше да се променят малко аранжиментите, за да звучат по-модерно. И защо се позволява на един потребител да пише от два профила? HIStory e втори никнейм на adorable, а той пише и от двата профила. За последното си в грешка, както и за първото - 2002 бях в достатъчно осъзната възраст, за да помня кое беше голям и кое - среден хит. "Мистерия" гърмеше отвсякъде, може би със "Залеза и Зората" като успех бяха сходни, над тях беше само "Обичам те" на Азис, ако трябва да се обобщи годината. Прехвалените "Две сърца" си бяха среден до голям хит, но далеч под гореизброените. А че текстът (а и музиката) е едно голямо чалга клише не мисля, че има две мнения. Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
GriskoBeats Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 През 2002, Десислава беше топ фаворит за ПЕВИЦА на годината, но нямаше хит от ранга на Залеза и зората. През годината "Птица-скитница" беше по-голям хит от "Две сърца". А "Две сърца" беше спрягана и налагана изкуствено. Понеже се разви във втората половина на годината и затова я слагаха за ПЕСЕН на годината. Самият албум "Мистерия" беше изключително силен, а и продаван. Всички песни бяха добри, но към днешна дата само "Две сърца" се котира и то знаем на какво ниво, защото преди години беше пята на концерт в Арената. Приемът беше далеч от "Казваш, че ме обичаш" или по-точно "До тук". С мръснишкия клип дето си такова бомбите по ъглите на басейна Защо "Две сърца" днес е запазена марка по ретро партитата - ами, защото няма нищо по-развито от албума "Мистерия". Камелия имаше много хитове през 2002, но нямаше масовото одобрение. Имаше и най-успешния албум на годината. Затова пък Десислава беше одобрявана, харесвана от децата, които дърпаха жанра. Песните от "Мистерия" са сладникави, точно за таргета на Гергана. За никого не е тайна, че тийновете винаги са определяли новите идоли. Затова и година по-късно Ивана пусна така младежката песен "Къв си ти бе", за да се забележи. 2 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
SG Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 5 часа , Vancho каза: Ама хайде, призовавам ви вас - феновете на изпълнителите от по-старата генерация да почнете да бутате любимките си за номер 1. Ще е голям смях. Май ви е яд, че Преслава и Галена вече толкова години мачкат като луди, а повечето от вашите любимки залязоха на десетата година от кариерата си? Не мислех да отговарям на когото и да е, но е твърде изкушаващо за първи път да възхвалявам така и двете си любимки едновременно. На който му се чете да се замисли в поста ми. Знаеш ли, че и Десислава е подценявана още от началото на кариерата си? И тя на втората си година в чалгата е с някакви прилични средни хитове и се води, че не може да застане до ТОП имената. На третата не само застава до тях, ами дори се качва на върха, който само две години по-късно вече дели единствено с другата, за която ще говоря по-късно. Връща се от Америка и налага нов модел на излъчване тип западен тийн идол, докато повечето други изглеждат като извадени от махалата. Издава сумати вечни песни, останали в златния фонд. Става Певица на годината на Нов Фолк и първата такава на Планета. Превръща се във вдъхновител за цялата нова генерация, сред които и Преслава. Оттам обаче започва доказване, за което Преслава и Галена могат само да си мечтаят- напуска Пайнер докато е на върха, Митака започва да я саботира, изпуска турнетата, наградите, медийното лансиране. За сметка на това продължава да мачка с албуми, прави експерименти с музиката си и въвежда цели течения в жанра като например дует на фолк дива с рапър или поп и рок звученето за някои песни, с Азис пък качват и нивото на клиповете с Жадувам, а с това правят и ФЕН рейтингова телевизия. Единствена от всички следва сърцето си и пуска песни в различни стилове, на испански, на английски, все с добро произношение. Няколко години не спира с хитовете и мега продаваните албуми, прави дори първото българско видео евър с милион гледания, още преди стрийминга да се е превърнал в институция дори в световен мащаб. На даден етап става дори още по-прославена и като талант, благодарение на един от най-гледаните сезони на Випа евър, където оставя хората с отворени усти задето чалга певица има такъв талант. Поп медиите продължават да я дискриминират, но феновете й правят подписка с не знам си колко подписа и ги засрамват в медиите, дори супер продавано анти-чалга списание като Хай клуб отразява новината. В края на годината прави първия концерт на чалгарка с изцяло не-чалга песни, който излъчват по националната телевизия навръх Нова година пред кой знае колко зрители. Всичко това дотук- след над десет години кариера, понеже нали казваш, че за толкова е изгърмяла. Но продължаваме... Пак без Пайнер и без медии оцелява дори когато ФЕН спират да я излъчват и реално си остава само с канал във все още неразвита в жанра платформа като YouTube. Получава ново признание на таланта в Пей с мен. Чалга кариерата й запада и тя вече не е в баш ТОПа, но пък не-чалгата достига пика си с клип, излъчен по MTV, концертни участия пред десетки хиляди в чужбина, също проект като Slavatronika, каквито нито една чалга дива няма и никога няма да има. Все пак във всяка година си издава и по нещо успешно в поп-фолка, понякога завидно хитово. На Евровизия е една от най-предпочитаните, получава поредно признание в национален ефир, макар и да не печели. Междувременно и поп песните й достигат до пробив и прави дори два такива хита- нови и нови постижения 15 години след началото на кариерата й, без каквото и да е лансиране на фирма, и то докато същевременно Пайнер е монопол. Пропуска да се слее с масовката чрез песните на Оцко и Кости, с които Преслава и Галена и почти целия жанр са ТОП в някои периоди. Влиза в Гласът като ментор и до ден днешен е единствената чалга певица, спечелила като такъв. Опитва се с благородна цел сама да си направи телевизия за страничните на монопола изпълнители, но това я докарва до банкрут и до връщане в Пайнер, за да си приповдигне позициите. Към този момент ретро звездите до една са изхвърлени от системата, но тя единствена разчупва тази система и прави милиони гледания, макар и отначало да не е конкуренция на ТОП имената. Ама и такава си става само за година (да, знаем че е донякъде с помощта на по-актуални изпълнители, но не е като една Преслава да не си е служила с тази хитрина едва на 6-тата година на кариерата си)- първо печели Вип брадър, после се връща в ТОП 3 на жанра и то не само с комерси, а и с балади с по 15 милиона, което никоя от ТОП дивите няма след 2010. Тоест я виждаме къде можеше да бъде и как можеше да ги мачка всички тия прехвалени и много награждавани певачки ако беше останала в Пайнер. И това след 20 години на сцена. Продължаваме... Спират наградите точно когато най-накрая става възможно да я помпат и нея с такива, но за такива естествено големи имена това не е важно- даже си позволява бременност, но след като преди това за пореден път е шашнала с талант много по-широк таргет българи от дискотечния, в Капките. Следват най-спорните й моменти, в които прави ужасни кариерни ходове, но публиката някак си пак не я изоставя и на всичко издадено й се натрупват милиони гледания, за което всичките й колежки от 90-те освен една могат само да си мечтаят. Също има завиден брой участия дори и без фирма. Наближавайки 25 години на сцена тя още може да се зачете за актуална, след всичките си падения. Само тя и Камелия. Камелия... Силен дебют в 90-те още от самото начало, но и тя подценявана даже от шефа. Мега хит след мега хит вкл. един от ТОП 3 хитовете на жанра евър, години по-късно забелязан и в Сърбия. Разбива всички с платинен албум и налага печеливш модел на кариера. После издава първия макси сингъл в чалгата- отново печеливша формула. Превръща се в тийн идол и същевременно в секс символ. С години прави революции във видео продукцията и визуалното си разчупване като артист, а така проправя пътя за кариерите на имена като Галена. Достига до върха на жанра, а след това с години продължава да бъде еталон за подражание. Печели награди дори и във времена, в които други са бясно лансирани- няма как, твърде добра е била в някои отношения през годината, за да я подмине дори чичо Митко. Прави чутовен пробив в Плейбой и броят с нея е най-продаваният в България някога, дори я канят за още един. Албумите й се продават силно до последния засега, с който отново разбива конкуренцията с концепция, след 13 години на сцена. Междувременно и на турнета, и на концерти е винаги сред най-добре приетите дори и с току-що представени песни, а често е даже номер 1 на тях, дори над актуалните звезди, междувременно заливани с награди и въртяни през 5 минути по Планета. В един момент решава, че системата вече не я устройва и прави това, което нито Преслава, нито Галена, нито която и да е от задържалите се толкова години се е осмелявала да прави- дава си почивки от по 1-2 години между песните. Накрая напуска Пайнер и, макар и трудно, пак започва да се доказва и да прави хитове- по един на година, но тотален, с постепенно натрупани милиони. Същевременно става и първият чалга ментор, участващ в няколко и то най-силните сезони на Гласът, така много от новите поколения започват да й симпатизират. А през цялото това описано време от 23 години е и единствената певица, при която участията никога, ама никога не са стихвали като бройка, да не говорим какви приеми и какво нещо прави и до днес и със стари, и с нови песни. Да, след като си припомних такива забележителни и разнообразни кариери несъмнено има за какво да завиждам, че в момента те двете не са чак толкова актуални сред значително стеснилия се чалга таргет, колкото са Преслава и Галена след едва 16-годишни кариери в Пайнер, в които са били заливани с награди и с безобразно медийно налагане, но реално никога досега не са се доказвали без фирма, без медийна подкрепа, без телевизия, във времена на монопол на други. Айде стига толкова романи за тази вечер, че ще стана като Фокс. Дано да съм бил приятен на някои, от останалите чакам негативните реакции. 1 1 2 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
-A. Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Поздрав с един любим проект дето накара всяко 15 годишно българско девойче да мечтае да е Глория и да бъде в ръцете на поредния мафиот. 1 4 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Starboy Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 2 минути, -A. каза: Поздрав с един любим проект дето накара всяко 15 годишно девойче да мечтае да е Глория и да бъде в ръцете на поредния мафиот. 15 годишно което сега е на 40 ли? Защото тая песен е хванала мухал ми се струва. 4 Report Цитат asylum: Каймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
-A. Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 1 минута, Starboy каза: 15 годишно което сега е на 40 ли? Защото тая песен е хванала мухал ми се струва. Сега е на 31 и се топи като кубче лед. 3 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
penakavalli Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Да прекратим споровете и да избухнем на този бомбастичен хит на Горгона. 1 2 5 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 11 минути, meleto каза: През 2002, Десислава беше топ фаворит за ПЕВИЦА на годината, но нямаше хит от ранга на Залеза и зората. През годината "Птица-скитница" беше по-голям хит от "Две сърца". А "Две сърца" беше спрягана и налагана изкуствено. Понеже се разви във втората половина на годината и затова я слагаха за ПЕСЕН на годината. Самият албум "Мистерия" беше изключително силен, а и продаван. Всички песни бяха добри, но към днешна дата само "Две сърца" се котира и то знаем на какво ниво, защото преди години беше пята на концерт в Арената. Приемът беше далеч от "Казваш, че ме обичаш" или по-точно "До тук". С мръснишкия клип дето си такова бомбите по ъглите на басейна Защо "Две сърца" днес е запазена марка по ретро партитата - ами, защото няма нищо по-развито от албума "Мистерия". Камелия имаше много хитове през 2002, но нямаше масовото одобрение. Имаше и най-успешния албум на годината. Затова пък Десислава беше одобрявана, харесвана от децата, които дърпаха жанра. Песните от "Мистерия" са сладникави, точно за таргета на Гергана. За никого не е тайна, че тийновете винаги са определяли новите идоли. Затова и година по-късно Ивана пусна така младежката песен "Къв си ти бе", за да се забележи. Между другото много се забравя и какъв хит беше Искаш да се върна. Тя беше наравно със Залеза, но Камелия спря да я налага. Дори преди Пайнер да изтрие 1 от клиповете на Искаш да се върна - 3 млн. Това беше най-гледната песен на Камелия от ретро песните й, след Луда по теб. 2 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
HIStory Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 7 минути, Starboy каза: 15 годишно което сега е на 40 ли? Защото тая песен е хванала мухал ми се струва. За песен като тази сегашните прохождащи псевдопевачки могат само да си мечтаят Айде да не бъркаме класиката в жанра със сегашните песньовки, дето хващат мухЪл на третия месец 3 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
-A. Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 1 минута, Сашо каза: Между другото много се забравя и какъв хит беше Искаш да се върна. Тя беше наравно със Залеза, но Камелия спря да я налага. Дори преди Пайнер да изтрие 1 от клиповете на Искаш да се върна - 3 млн. Това беше най-гледната песен на Камелия от ретро песните й, след Луда по теб. ''Искаш да се върна'' е брутална. И клипа в Солун тогава си беше чиста провокация, т'ва с чадърите беше супер оригинално! Помните ли този проект ? Crazy in love за бедни души. 2 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Starboy Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Току що, HIStory каза: За песен като тази сегашните прохождащи псевдопевачки могат само да си мечтаят Айде да не бъркаме класиката в жанра със сегашните песньовки, дето хващат мухЪл на третия месец Данна я има, а именно мегахита Т О Й 1 Report Цитат asylum: Каймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Този коментар е популярен. Vancho Публикувано Септември 29 Този коментар е популярен. Report Share Публикувано Септември 29 преди 16 минути, SG каза: Не мислех да отговарям на когото и да е, но е твърде изкушаващо за първи път да възхвалявам така и двете си любимки едновременно. На който му се чете да се замисли в поста ми. Знаеш ли, че и Десислава е подценявана още от началото на кариерата си? И тя на втората си година в чалгата е с някакви прилични средни хитове и се води, че не може да застане до ТОП имената. На третата не само застава до тях, ами дори се качва на върха, който само две години по-късно вече дели единствено с другата, за която ще говоря по-късно. Връща се от Америка и налага нов модел на излъчване тип западен тийн идол, докато повечето други изглеждат като извадени от махалата. Издава сумати вечни песни, останали в златния фонд. Става Певица на годината на Нов Фолк и първата такава на Планета. Превръща се във вдъхновител за цялата нова генерация, сред които и Преслава. Оттам обаче започва доказване, за което Преслава и Галена могат само да си мечтаят- напуска Пайнер докато е на върха, Митака започва да я саботира, изпуска турнетата, наградите, медийното лансиране. За сметка на това продължава да мачка с албуми, прави експерименти с музиката си и въвежда цели течения в жанра като например дует на фолк дива с рапър или поп и рок звученето за някои песни, с Азис пък качват и нивото на клиповете с Жадувам, а с това правят и ФЕН рейтингова телевизия. Единствена от всички следва сърцето си и пуска песни в различни стилове, на испански, на английски, все с добро произношение. Няколко години не спира с хитовете и мега продаваните албуми, прави дори първото българско видео евър с милион гледания, още преди стрийминга да се е превърнал в институция дори в световен мащаб. На даден етап става дори още по-прославена и като талант, благодарение на един от най-гледаните сезони на Випа евър, където оставя хората с отворени усти задето чалга певица има такъв талант. Поп медиите продължават да я дискриминират, но феновете й правят подписка с не знам си колко подписа и ги засрамват в медиите, дори супер продавано анти-чалга списание като Хай клуб отразява новината. В края на годината прави първия концерт на чалгарка с изцяло не-чалга песни, който излъчват по националната телевизия навръх Нова година пред кой знае колко зрители. Всичко това дотук- след над десет години кариера, понеже нали казваш, че за толкова е изгърмяла. Но продължаваме... Пак без Пайнер и без медии оцелява дори когато ФЕН спират да я излъчват и реално си остава само с канал във все още неразвита в жанра платформа като YouTube. Получава ново признание на таланта в Пей с мен. Чалга кариерата й запада и тя вече не е в баш ТОПа, но пък не-чалгата достига пика си с клип, излъчен по MTV, концертни участия пред десетки хиляди в чужбина, също проект като Slavatronika, каквито нито една чалга дива няма и никога няма да има. Все пак във всяка година си издава и по нещо успешно в поп-фолка, понякога завидно хитово. На Евровизия е една от най-предпочитаните, получава поредно признание в национален ефир, макар и да не печели. Междувременно и поп песните й достигат до пробив и прави дори два такива хита- нови и нови постижения 15 години след началото на кариерата й, без каквото и да е лансиране на фирма, и то докато същевременно Пайнер е монопол. Пропуска да се слее с масовката чрез песните на Оцко и Кости, с които Преслава и Галена и почти целия жанр са ТОП в някои периоди. Влиза в Гласът като ментор и до ден днешен е единствената чалга певица, спечелила като такъв. Опитва се с благородна цел сама да си направи телевизия за страничните на монопола изпълнители, но това я докарва до банкрут и до връщане в Пайнер, за да си приповдигне позициите. Към този момент ретро звездите до една са изхвърлени от системата, но тя единствена разчупва тази система и прави милиони гледания, макар и отначало да не е конкуренция на ТОП имената. Ама и такава си става само за година (да, знаем че е донякъде с помощта на по-актуални изпълнители, но не е като една Преслава да не си е служила с тази хитрина едва на 6-тата година на кариерата си)- първо печели Вип брадър, после се връща в ТОП 3 на жанра и то не само с комерси, а и с балади с по 15 милиона, което никоя от ТОП дивите няма след 2010. Тоест я виждаме къде можеше да бъде и как можеше да ги мачка всички тия прехвалени и много награждавани певачки ако беше останала в Пайнер. И това след 20 години на сцена. Продължаваме... Спират наградите точно когато най-накрая става възможно да я помпат и нея с такива, но за такива естествено големи имена това не е важно- даже си позволява бременност, но след като преди това за пореден път е шашнала с талант много по-широк таргет българи от дискотечния, в Капките. Следват най-спорните й моменти, в които прави ужасни кариерни ходове, но публиката някак си пак не я изоставя и на всичко издадено й се натрупват милиони гледания, за което всичките й колежки от 90-те освен една могат само да си мечтаят. Също има завиден брой участия дори и без фирма. Наближавайки 25 години на сцена тя още може да се зачете за актуална, след всичките си падения. Само тя и Камелия. Камелия... Силен дебют в 90-те още от самото начало, но и тя подценявана даже от шефа. Мега хит след мега хит вкл. един от ТОП 3 хитовете на жанра евър, години по-късно забелязан и в Сърбия. Разбива всички с платинен албум и налага печеливш модел на кариера. После издава първия макси сингъл в чалгата- отново печеливша формула. Превръща се в тийн идол и същевременно в секс символ. С години прави революции във видео продукцията и визуалното си разчупване като артист, а така проправя пътя за кариерите на имена като Галена. Достига до върха на жанра, а след това с години продължава да бъде еталон за подражание. Печели награди дори и във времена, в които други са бясно лансирани- няма как, твърде добра е била в някои отношения през годината, за да я подмине дори чичо Митко. Прави чутовен пробив в Плейбой и броят с нея е най-продаваният в България някога, дори я канят за още един. Албумите й се продават силно до последния засега, с който отново разбива конкуренцията с концепция, след 13 години на сцена. Междувременно и на турнета, и на концерти е винаги сред най-добре приетите дори и с току-що представени песни, а често е даже номер 1 на тях, дори над актуалните звезди, междувременно заливани с награди и въртяни през 5 минути по Планета. В един момент решава, че системата вече не я устройва и прави това, което нито Преслава, нито Галена, нито която и да е от задържалите се толкова години се е осмелявала да прави- дава си почивки от по 1-2 години между песните. Накрая напуска Пайнер и, макар и трудно, пак започва да се доказва и да прави хитове- по един на година, но тотален, с постепенно натрупани милиони. Същевременно става и първият чалга ментор, участващ в няколко и то най-силните сезони на Гласът, така много от новите поколения започват да й симпатизират. А през цялото това описано време от 23 години е и единствената певица, при която участията никога, ама никога не са стихвали като бройка, да не говорим какви приеми и какво нещо прави и до днес и със стари, и с нови песни. Да, след като си припомних такива забележителни и разнообразни кариери несъмнено има за какво да завиждам, че в момента те двете не са чак толкова актуални сред значително стеснилия се чалга таргет, колкото са Преслава и Галена след едва 16-годишни кариери в Пайнер, в които са били заливани с награди и с безобразно медийно налагане, но реално никога досега не са се доказвали без фирма, без медийна подкрепа, без телевизия, във времена на монопол на други. Айде стига толкова романи за тази вечер, че ще стана като Фокс. Дано да съм бил приятен на някои, от останалите чакам негативните реакции. Прочетох го! Браво за старанието! Ще остана безмълвен заради положените усилия, а и защото вече забравих за какво говорихме. 12 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
HIStory Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Току що, Starboy каза: Данна я има, а именно мегахита Т О Й Безспорно успешна песен, но нека видим колко ще се запази във времето. Факт е, че в последните години всичко минава и заминава, даже малкото читави неща (ако някой изобщо им обърне внимание). 2 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Този коментар е популярен. gabbati Публикувано Септември 29 Този коментар е популярен. Report Share Публикувано Септември 29 преди 16 минути, SG каза: Не мислех да отговарям на когото и да е, но е твърде изкушаващо за първи път да възхвалявам така и двете си любимки едновременно. На който му се чете да се замисли в поста ми. Знаеш ли, че и Десислава е подценявана още от началото на кариерата си? И тя на втората си година в чалгата е с някакви прилични средни хитове и се води, че не може да застане до ТОП имената. На третата не само застава до тях, ами дори се качва на върха, който само две години по-късно вече дели единствено с другата, за която ще говоря по-късно. Връща се от Америка и налага нов модел на излъчване тип западен тийн идол, докато повечето други изглеждат като извадени от махалата. Издава сумати вечни песни, останали в златния фонд. Става Певица на годината на Нов Фолк и първата такава на Планета. Превръща се във вдъхновител за цялата нова генерация, сред които и Преслава. Оттам обаче започва доказване, за което Преслава и Галена могат само да си мечтаят- напуска Пайнер докато е на върха, Митака започва да я саботира, изпуска турнетата, наградите, медийното лансиране. За сметка на това продължава да мачка с албуми, прави експерименти с музиката си и въвежда цели течения в жанра като например дует на фолк дива с рапър или поп и рок звученето за някои песни, с Азис пък качват и нивото на клиповете с Жадувам, а с това правят и ФЕН рейтингова телевизия. Единствена от всички следва сърцето си и пуска песни в различни стилове, на испански, на английски, все с добро произношение. Няколко години не спира с хитовете и мега продаваните албуми, прави дори първото българско видео евър с милион гледания, още преди стрийминга да се е превърнал в институция дори в световен мащаб. На даден етап става дори още по-прославена и като талант, благодарение на един от най-гледаните сезони на Випа евър, където оставя хората с отворени усти задето чалга певица има такъв талант. Поп медиите продължават да я дискриминират, но феновете й правят подписка с не знам си колко подписа и ги засрамват в медиите, дори супер продавано анти-чалга списание като Хай клуб отразява новината. В края на годината прави първия концерт на чалгарка с изцяло не-чалга песни, който излъчват по националната телевизия навръх Нова година пред кой знае колко зрители. Всичко това дотук- след над десет години кариера, понеже нали казваш, че за толкова е изгърмяла. Но продължаваме... Пак без Пайнер и без медии оцелява дори когато ФЕН спират да я излъчват и реално си остава само с канал във все още неразвита в жанра платформа като YouTube. Получава ново признание на таланта в Пей с мен. Чалга кариерата й запада и тя вече не е в баш ТОПа, но пък не-чалгата достига пика си с клип, излъчен по MTV, концертни участия пред десетки хиляди в чужбина, също проект като Slavatronika, каквито нито една чалга дива няма и никога няма да има. Все пак във всяка година си издава и по нещо успешно в поп-фолка, понякога завидно хитово. На Евровизия е една от най-предпочитаните, получава поредно признание в национален ефир, макар и да не печели. Междувременно и поп песните й достигат до пробив и прави дори два такива хита- нови и нови постижения 15 години след началото на кариерата й, без каквото и да е лансиране на фирма, и то докато същевременно Пайнер е монопол. Пропуска да се слее с масовката чрез песните на Оцко и Кости, с които Преслава и Галена и почти целия жанр са ТОП в някои периоди. Влиза в Гласът като ментор и до ден днешен е единствената чалга певица, спечелила като такъв. Опитва се с благородна цел сама да си направи телевизия за страничните на монопола изпълнители, но това я докарва до банкрут и до връщане в Пайнер, за да си приповдигне позициите. Към този момент ретро звездите до една са изхвърлени от системата, но тя единствена разчупва тази система и прави милиони гледания, макар и отначало да не е конкуренция на ТОП имената. Ама и такава си става само за година (да, знаем че е донякъде с помощта на по-актуални изпълнители, но не е като една Преслава да не си е служила с тази хитрина едва на 6-тата година на кариерата си)- първо печели Вип брадър, после се връща в ТОП 3 на жанра и то не само с комерси, а и с балади с по 15 милиона, което никоя от ТОП дивите няма след 2010. Тоест я виждаме къде можеше да бъде и как можеше да ги мачка всички тия прехвалени и много награждавани певачки ако беше останала в Пайнер. И това след 20 години на сцена. Продължаваме... Спират наградите точно когато най-накрая става възможно да я помпат и нея с такива, но за такива естествено големи имена това не е важно- даже си позволява бременност, но след като преди това за пореден път е шашнала с талант много по-широк таргет българи от дискотечния, в Капките. Следват най-спорните й моменти, в които прави ужасни кариерни ходове, но публиката някак си пак не я изоставя и на всичко издадено й се натрупват милиони гледания, за което всичките й колежки от 90-те освен една могат само да си мечтаят. Също има завиден брой участия дори и без фирма. Наближавайки 25 години на сцена тя още може да се зачете за актуална, след всичките си падения. Само тя и Камелия. Камелия... Силен дебют в 90-те още от самото начало, но и тя подценявана даже от шефа. Мега хит след мега хит вкл. един от ТОП 3 хитовете на жанра евър, години по-късно забелязан и в Сърбия. Разбива всички с платинен албум и налага печеливш модел на кариера. После издава първия макси сингъл в чалгата- отново печеливша формула. Превръща се в тийн идол и същевременно в секс символ. С години прави революции във видео продукцията и визуалното си разчупване като артист, а така проправя пътя за кариерите на имена като Галена. Достига до върха на жанра, а след това с години продължава да бъде еталон за подражание. Печели награди дори и във времена, в които други са бясно лансирани- няма как, твърде добра е била в някои отношения през годината, за да я подмине дори чичо Митко. Прави чутовен пробив в Плейбой и броят с нея е най-продаваният в България някога, дори я канят за още един. Албумите й се продават силно до последния засега, с който отново разбива конкуренцията с концепция, след 13 години на сцена. Междувременно и на турнета, и на концерти е винаги сред най-добре приетите дори и с току-що представени песни, а често е даже номер 1 на тях, дори над актуалните звезди, междувременно заливани с награди и въртяни през 5 минути по Планета. В един момент решава, че системата вече не я устройва и прави това, което нито Преслава, нито Галена, нито която и да е от задържалите се толкова години се е осмелявала да прави- дава си почивки от по 1-2 години между песните. Накрая напуска Пайнер и, макар и трудно, пак започва да се доказва и да прави хитове- по един на година, но тотален, с постепенно натрупани милиони. Същевременно става и първият чалга ментор, участващ в няколко и то най-силните сезони на Гласът, така много от новите поколения започват да й симпатизират. А през цялото това описано време от 23 години е и единствената певица, при която участията никога, ама никога не са стихвали като бройка, да не говорим какви приеми и какво нещо прави и до днес и със стари, и с нови песни. Да, след като си припомних такива забележителни и разнообразни кариери несъмнено има за какво да завиждам, че в момента те двете не са чак толкова актуални сред значително стеснилия се чалга таргет, колкото са Преслава и Галена след едва 16-годишни кариери в Пайнер, в които са били заливани с награди и с безобразно медийно налагане, но реално никога досега не са се доказвали без фирма, без медийна подкрепа, без телевизия, във времена на монопол на други. Айде стига толкова романи за тази вечер, че ще стана като Фокс. Дано да съм бил приятен на някои, от останалите чакам негативните реакции. Писал съм реферат с по-малко думи от този пост. 10 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
GriskoBeats Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 1) Десислава никога не е била подценявана, а налагана. Сигурен съм, че фенчетата й не са успели да преброят пътите, в които се излъчваше "Птица-скитница" през 2002. Буквално на 20 минути. Само "Къв си ти, бе" и "Дяволско желание" са имали толкова агресивна ротация. 2) На Десислава истински й потръгна от "Мъжете всичко искат", но тя сама се спря като замина в Америка. Но пък това беше добре за кариерата й. През 2001 издаде много добър албум. И визията й беше по-скоро на мама Десислава, отколкото на тийн идол. Но пък, виж, през 2002 напипа правилната стратегия и определено стана тийн идол. 3) С инерцията, която набра между 2002-средата на 2003, Десислава беше супер силна и я държеше поне 3 години. Пайнер издадоха 50 беста с нейни песни. 4) ФенТВ никога не е била рейтингова ТВ. Резултатите й винаги са били в пъти по-ниски от тези на Планета. В пъти. И като позиция в пийпълметричните агенции и като абсолютен аудиторен дял. 5) Наистнина, Десислава е най-признаваната чалгарка като талант в онова време, защото правеше поп музика. Имаше известни успехи. После Анелия също направи Мад концерт и като всяко нещо, което вече и друг го е правил, ползите за Десислава се загубиха. Все пак за времето си беше постижение, защото чалгата беше отричана. Към днешна дата не са единствени - Азис, Преслава, Софи Маринова, Константин, дори Фики не са с по-нисък рейтинг в тази посока. 6) Чалга кариерата й западна след Вип брадър. Беше изстискана, също както и Азис. Той се реабилитира чак след 3-4 години като почна да пуска клипове с онзи от затвора - не помня името... май някакво Коце беше. 7) Реално след Вип Брадър пробва на Евровизия - унижиха я здраво, макар че като си пусна запис оттогава... ами тъпичка е била песента. Нахъсаха я, накараха я да повярва, че е фаворит и после я прецака журито. Нищо, че не спечели и телевота. 8. Оцко и прочее само щяха да й възстановят кариерата. Според мен загуби. Но щом се съгласи да присъства на ФЕн турнето, значи и тя не е била доволна от развитието си. На старите певици им трябват силни песни, които да им пасват. Е, друг е въпросът, че на Ивана и Глория им пасват песни за трета възраст. Десислава, Анелия, Камелия и др. могат да бъдат харесвани и от младия таргет. 4 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Starboy Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 3 минути, HIStory каза: Безспорно успешна песен, но нека видим колко ще се запази във времето. Факт е, че в последните години всичко минава и заминава, даже малкото читави неща (ако някой изобщо им обърне внимание). Напоследък чух много от песните на Мария, които е пускала последните 3 години и много от тях са абсолютен топ, но останали тотално незабелязани. Няма как това да не действа демотивиращо, да пускаш всъщност хубави песни, но да не се забелязват, а хитовете да са някакви тотални трашове.. предполагам и това е една от причините, поради които се оттегли. Много жалко за което, тя беше супер. 2 Report Цитат asylum: Каймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
GriskoBeats Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 11 минути, Сашо каза: Между другото много се забравя и какъв хит беше Искаш да се върна. Тя беше наравно със Залеза, но Камелия спря да я налага. Дори преди Пайнер да изтрие 1 от клиповете на Искаш да се върна - 3 млн. Това беше най-гледната песен на Камелия от ретро песните й, след Луда по теб. Да, Искаш да се върна беше много здрав хит. Но с времето се забрави. Редно или нередно също доста хитова песен, но по-скоро сезонен успех. Десислава имаше "Птица-скитница", "Две сърца" и "Истинска нощ" срещу "Искаш да се върна", "Редно или нередно" и "Залезът и зората". Реално и на двете им остана по един златен хит от 2002, но Камелия имаше трибуна да развива повече, което си е проблем на Десислава. 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Този коментар е популярен. xroflx9 Публикувано Септември 29 Този коментар е популярен. Report Share Публикувано Септември 29 Евала за дългите постове ама пускайте по едно резюме накрая щото ме заболяха очите,изразявайте се като Джена - так так . Малко думи,но с много скрити послания. 10 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Stela Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 10 минути, Starboy каза: Данна я има, а именно мегахита Т О Й Да коленичиш, а аз да те шляпкам по дупето. През панталоните. Че си много непослушно момче. - Да-даа, в детската градина не ме биха достатъчно, сега ми е времето... 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Сашо Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 Наиситна, що за простотия е това е това да кажеш, че Десислава е била подценявана. Напротив, винаги е била поощрявана. Още с дебютбия си албум, който беше пълен леш я налагаха много, макар и без нито 1 хит. После когато Камелия регистрира златен албум (после и платинен) веднага направиха такъв и на Деси и на Глория. 2002 при наличието на клип, песен и албум на годината за Камелия, певица отива при Деса. Не искам да тръгвам в спор, но е безумно да се твърди че Десислава е била не до оценявана. 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
penakavalli Публикувано Септември 29 Report Share Публикувано Септември 29 преди 4 минути, Starboy каза: Напоследък чух много от песните на Мария, които е пускала последните 3 години и много от тях са абсолютен топ, но останали тотално незабелязани. Няма как това да не действа демотивиращо, да пускаш всъщност хубави песни, но да не се забелязват, а хитовете да са някакви тотални трашове.. предполагам и това е една от причините, поради които се оттегли. Много жалко за което, тя беше супер. Много добри песни пусна Мара, особено Тук и сега, но на нея като че ли текстовете винаги и подокуцваха. Хубаво, мина през всички композитори, ама тая Радева така и не я смени... Апропо, някой има ли догадки кой е богатият тъпкач на Марчелис?😁 1 Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчани коментари