Jump to content



Поп фолк скандали


Препоръчани коментари

Значи ако се твърди, че навремето чалгата е била по-масова, то в днешно време значи хората просто не слушат толкова музика. Няма друго обяснение защо в най-популярната платформа за слушане на музика в България (ютуб) 90% от песните в топ 20 са чалга, а едновременно “не бил масова”.

  • Like 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Senhor каза:

Значи ако се твърди, че навремето чалгата е била по-масова, то в днешно време значи хората просто не слушат толкова музика. Няма друго обяснение защо в най-популярната платформа за слушане на музика в България (ютуб) 90% от песните в топ 20 са чалга, а едновременно “не бил масова”.

Сега няма друг стил, затова. И няма спор, че навремето чалгата беше по-масова. Сравненията са абсурдни.

  • Like 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

Наистина и според мен са необосновани сравненията. 

1. Както @Сашо kaза, навремето нямаше много достъп до чужда музика и хората слушаха основно българска. Имаше няколко чалга телевизии, защото изпълнителите наистина бяха повече.

2. Не мисля, че Спотифай е критерий, защото платформата е популярна до хората макс 30 години. Отделно не всички от тях я ползват, и не всички от тях слушат чалга.

3. Статистически погледнато, населението на България тогава е било:

8 487 317
1993

 срещу

6 882 062 


Тоест при по - малко население, с повече възможности, искате да ни убедите, че чалгата е по - масова. Това е нереално. 

  • Like 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

Че чалгата беше по-масова в онези години е абсолютен факт, но просто няма как само заради това да се отрича успеха, който изпълнителите придобиват чрез днешните методи за слушане на музика. Нито пък да се отрича колко по-удобни са те- и аз имам носталгия по касетките и дисковете и до ден днешен понякога си купувам на носител, ама друго си е като ми се дослуша някоя песен на улицата да си я пусна веднага в Spotify, отколкото да отида да търся магазин, от който да купя касетката, да се прибера у нас или в най-добрия случай да си я сложа на уокмена и да започна да превъртам, за да търся песента. Или пък да слушам радиото и да чакам да я пуснат след 1-2 часа ако въобще я въртят. Затова новите технологии и платформи с времето станаха основните за музиката и е нелепо да се отрича необходимостта днес те да се зачитат за основният показател за успеха. И ако не ги приемаме сори ама заприличваме на онези естрадни, които си останаха в соца и така и не приеха нито чалгата, нито нищо. Това го казвам от личен опит, защото и аз като фен на ретро изпълнителка въпреки наблюденията си и приемането на YouTube в световен мащаб по едно време поставях под съмнение цифрите на този и онзи в чалгата само защото на моята не бяха такива (някои все още са съмнителни, но това е друг въпрос).

От стрийминг се печели страшно много. Дори не е нужно да търсим цифри и да броим. И дори не е нужно да посочваме само една платформа, защото в България вече имаме няколко- YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal, даже и A1 си направиха... Представете си каква е печалбата ако само от едната взимат десетки хиляди на албум... Е, вече друг е въпроса дали продуцента въобще дава нещо на изпълнителите си, но не е като някои да не са се оплаквали, че и навремето не им е давал много пари от касетките и дисковете. Затова си има такова нещо като самопродуциране, от което куп Пайнерки просто се страхуват вече поредна година, а дори някои които се осмеляват не издържат за дълго и завършват в Хит Микс Мюзик..

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, SG каза:

Че чалгата беше по-масова в онези години е абсолютен факт, но просто няма как само заради това да се отрича успеха, който изпълнителите придобиват чрез днешните методи за слушане на музика. Нито пък да се отрича колко по-удобни са те- и аз имам носталгия по касетките и дисковете и до ден днешен понякога си купувам на носител, ама друго си е като ми се дослуша някоя песен на улицата да си я пусна веднага в Spotify, отколкото да отида да търся магазин, от който да купя касетката, да се прибера у нас или в най-добрия случай да си я сложа на уокмена и да започна да превъртам, за да търся песента. Или пък да слушам радиото и да чакам да я пуснат след 1-2 часа ако въобще я въртят. Затова новите технологии и платформи с времето станаха основните за музиката и е нелепо да се отрича необходимостта днес те да се зачитат за основният показател за успеха. И ако не ги приемаме сори ама заприличваме на онези естрадни, които си останаха в соца и така и не приеха нито чалгата, нито нищо. Това го казвам от личен опит, защото и аз като фен на ретро изпълнителка въпреки наблюденията си и приемането на YouTube в световен мащаб по едно време поставях под съмнение цифрите на този и онзи в чалгата само защото на моята не бяха такива (някои все още са съмнителни, но това е друг въпрос).

От стрийминг се печели страшно много. Дори не е нужно да търсим цифри и да броим. И дори не е нужно да посочваме само една платформа, защото в България вече имаме няколко- YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal, даже и A1 си направиха... Представете си каква е печалбата ако само от едната взимат десетки хиляди на албум... Е, вече друг е въпроса дали продуцента въобще дава нещо на изпълнителите си, но не е като някои да не са се оплаквали, че и навремето не им е давал много пари от касетките и дисковете. Затова си има такова нещо като самопродуциране, от което куп Пайнерки просто се страхуват вече поредна година, а дори някои които се осмеляват не издържат за дълго и завършват в Хит Микс Мюзик..

Това кой го е отрекъл от всички нас и къде ? Понякога подминавате смисъла на всички постове на опозицията, г - н Премиер, за да кажете каквото имате да казвате за науката, прогреса и развитието в държавата. 

Ще има магистрала, успокойте се. Ще има й иновации. Естествено, че онлайн платформите са бъдещето и трябва да се ползват. Говорим за масово слушане и печалби, че старите методи са били по печеливши. Тук са на по - ниска гранулярност (ака. можем да си купим/слушаме само песен, не и бълвочите с нея). 

Та в този ред на мисли, г-н Борисов, моля ви да прочетете отново, като имате време мнението на опозицията и да видите, че ние сме съгласни с вашите възгледи. 

  • Haha 5
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, NazzkO каза:

Аууу, какъв трак е имала Марчелааа

 

Най любимата ми нейна песен заедно с Не те обичам и Ще боли. 

❤️ ❤️❤️ 

Страхотна балада. Е такива обичам. 

  • Like 2
  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, WindWalkerMonk каза:

Това кой го е отрекъл от всички нас и къде ? Понякога подминавате смисъла на всички постове на опозицията, г - н Премиер, за да кажете каквото имате да казвате за науката, прогреса и развитието в държавата. 

Ще има магистрала, успокойте се. Ще има й иновации. Естествено, че онлайн платформите са бъдещето и трябва да се ползват. Говорим за масово слушане и печалби, че старите методи са били по печеливши. Тук са на по - ниска гранулярност (ака. можем да си купим/слушаме само песен, не и бълвочите с нея). 

Та в този ред на мисли, г-н Борисов, моля ви да прочетете отново, като имате време мнението на опозицията и да видите, че ние сме съгласни с вашите възгледи. 

Хм на мен ми се струва, че точно отричане на силата на тези платформи има... за пореден път. Иначе нямаше да има за какво да се спори и щеше да е ясно защо Преслава и Галена са се задържали във времето по-добре от Глория и Ивана дори и без концерти и продажби.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Току що, SG каза:

Хм на мен ми се струва, че точно отричане на силата на тези платформи има... за пореден път. Иначе нямаше да има за какво да се спори и щеше да е ясно защо Преслава и Галена са се задържали във времето по-добре от Глория и Ивана дори и без концерти и продажби.

Спора е кога чалгата е била по масово слушана - преди или сега. И съизмери ли са сравнения. Кратко, точно, ясно. 

  • Like 3
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, WindWalkerMonk каза:

Най любимата ми нейна песен заедно с Не те обичам и Ще боли. 

❤️ ❤️❤️ 

Страхотна балада. Е такива обичам. 

От оня период тая ми беше любима

 

  • Like 2
  • Love 2

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, asylum каза:

Какви хубави балади правеше Мара.

 

Любимата ми нейна балада! Удря в сърцето... и в таза.

 

  • Like 1
  • Haha 2
  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, penakavalli каза:

Любимата ми нейна балада! Удря в сърцето... и в таза.

 

Още една смислена балада, която много харесвам. Ето такива трябва да се правят и фолка ще е топ. 

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Сподели в други сайтове

Току що, RumyanaFen каза:

Преди се правеха стойностни концерти и турнета защото имаха и стабилни спонсори.  Сега явно никой няма интерес да ги спонсорира.

 

Факт е, но избиха повечето мутри.

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Сподели в други сайтове

2.2 милиона за хита на годината

 

  • Haha 1
  • Love 2
  • Sad 1
Цитат

asylumКаймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, WindWalkerMonk каза:

Спора е кога чалгата е била по масово слушана - преди или сега. И съизмери ли са сравнения. Кратко, точно, ясно. 

Знам, че това е спора и затова си изказах мнението още в началото на поста- че чалгата беше по-масова тогава. Но няма как да се отрече, че в защитата на тази теза се подценява силата на стрийминга, което пък аз защитавам.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, RumyanaFen каза:

1 място набиращи популярност да видим колко гледания ще направят. 🤣

Космически ще бъдат гледанията ...

 

cats.png

  • Like 1
  • Haha 8
Цитат

asylumКаймакът на чалгаобществото слуша именно Джена. Дори и ние все още не сме дорасли, но уверено вървим към Истината! 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 23 часа , presi_presi каза:

Айде, Валя без пазаруване и в на 3 място! 
Сега, да видим онези с пазаруването, като си пуснат песните как ще ни покажат цифри, които уж ще са реални! Кой лъжат се чудя? Май само собственото си его, което не става и носът да си изтрият с него! 

1111111.jpg

То каквото и да се пусне в момента влиза в Тренда. То има 5 песни на кръст през ноември. Валя не влиза в Топ 10 по гледания на дневна база. 

 

преди 19 часа , Willy каза:

Легендата Деси в хит микс 🙂🙂🙂

 Чакаме ли дуети с Кристиана и Ангел?

Това не разбирам защо й е необходимо. Нали Ангелчето й урежда участия, Камелия се излъчва там... Значи може и без договор. Дали няма да следва Оцкова ера в музиката на Десислава... това ще е потресаващо. Толкова е изчерпан той.

 

 

преди 54 минути, SG каза:

 

От стрийминг се печели страшно много. Дори не е нужно да търсим цифри и да броим. И дори не е нужно да посочваме само една платформа, защото в България вече имаме няколко- YouTube, Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal, даже и A1 си направиха... Представете си каква е печалбата ако само от едната взимат десетки хиляди на албум... Е, вече друг е въпроса дали продуцента въобще дава нещо на изпълнителите си, но не е като някои да не са се оплаквали, че и навремето не им е давал много пари от касетките и дисковете. Затова си има такова нещо като самопродуциране, от което куп Пайнерки просто се страхуват вече поредна година, а дори някои които се осмеляват не издържат за дълго и завършват в Хит Микс Мюзик..

Нищо не се печели. От Ютуб на милион гледания се падат около 1000-2000 долара. В Спотифай и другите стрийминг платформи е подобно положението.  Реално, ако не направиш 3-4 милиона, дори няма да си избиеш разходите по песента... клипа. 

  • Spotify paid the artists $0,0032 per stream
  • Apple Music got the average rate of $0,0056
  • Google Play Music landed a $0,0055 payout rate
  • Deezer fell slightly lower at $0.00436

 

  • Love 1
Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Fast locked, unpinned and unfeatured this Тема
Guest
Тази тема е затворена за нови коментари.
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...