Jump to content



Поп-фолк скандали (декември 2024)

Темата ще бъде автоматично заключена в 21:00


Препоръчани коментари

преди 50 минути, borisslav1 каза:

Брутален хит! ❤️ 

 

От 3 дена не спирам да я слушам

spacer.png

Може би ако имаше по-адекватен клип щеше да се забележи повече.

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,6k
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Току що, WindWalkerMonk каза:

Е не се и очаква, но чутовния модерен хит с нервите съм зле не ти е омръзнала нали. Какъвто и хит да е, пак е по - голям от всичко на Пепа в албума. 

Пепа дъ пиг е пропяла? Грух.

1900x1900-000000-80-0-0.jpg

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Emanuela.Carey каза:

От 3 дена не спирам да я слушам

 

Може би ако имаше по-адекватен клип щеше да се забележи повече.

Генерално нещо липсва. Явно на хората им втръсна едно и също, не знам. Но пък при Анелия е флоп на флоповете. Определено Аня вече не е фактор. Общо взето 20 години в топа и приключи.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, SantaCloud каза:

Генерално нещо липсва. Явно на хората им втръсна едно и също, не знам. Но пък при Анелия е флоп на флоповете. Определено Аня вече не е фактор. Общо взето 20 години в топа и приключи.

Ако Анелия извади 3 поредни хита много лесно може пак да се нареди в топовете. 
Емилия е пример за това как след Юнаците и Джаджа скочи пак с Прощавам ти и Сбърка Адреса.

Генералната публика просто ги интересува песента да е силна, а не толкова кой я пее. Виждаме че и Преслава с огромната си фен база може да изкара неуспешна песен.  
Или миналата година как Галена и Азис не успяха да спасят Антонио от флоп.

Просто трябва да се активизират и да излязат от стандартното за жанра. За съжаление, засега това се прави само с кавъри.

Също според мен разцепването на индивидуални канали донякъде разми положението. Виждаме че публиката в България трудно се фокусира едновременно върху голям брой продукция, за разлика от публиката в чужбина.

Ние тук във форума ги следим, но не си представям средностатистическия българин да е абониран за 30 чалга канали и да е пуснал нотификации на всичките.
Преди като 90% от жанра беше в канала на Пайнер като чели беше по-лесно да се проследят нещата.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 4 часа , Gerganafen каза:

Ти сериозно ли като фен даде тая статия като нещо с което да се похвалиш?:blink:Че хората и до ден днешен страдат от последствията от Глориевата прищявка. Можела е поне да ги подпомогне финансово мутресата. Много благодарим за компромата!:1000(33):

Еми няма .. то тогава все пак беше ерата на Vbox7, който вече не работи и няма как да ти изкарам видеа, каквито имаше там. Статиите отдавна вече са в небието ... туй то. Останал е само порутения стадион. :D

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , adorable каза:

Аз продължавам да не го чувам и виждам това освиркване. Освиркване като освиркване не е имало - и сега има запис, пусни си. Даже хората пееха на "Кръговрат" и "Приличам ли на вятъра". Просто се очакваше Преслава повече.

Просто не биваше да закрива, това си е нейна грешка... но реално тя чрез Гигов им отстъпи стадиона и реши, че има право на това. 2007 обаче има супер успешен албум с един от хитовете на годината, а при Ивана спадът през същата година беше доста по-осезаем с нейните Дерби-та. Тогава се изнасяха на турнето от стадионите на нея.

Няма какво да си пускам, аз бях на концерта. Всички викаха Преслава и мислеха, че ще е тя. Когато излезе Глория имаше масово освиркване и публиката масово си тръгна. После при обработката това е оправено от Пайнер. Глория беше наричана баба, стара и тн. въпреки, че беше на 30+. Просто вайба който даваше беше на префърцунена лелка. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , WindWalkerMonk каза:

@Runevski Рено и ти концерт стегаш ма, кажи сега, пак ли сърбите ще пълнят залата. То ти с тех и стадион ще напълниш драга моя стара приятелко. 

За мен тази Рена е вреден паразит. Нищо не е направила, за да се прочуе българското в чужбина, а напротив. Проводник на сръбско влияние. Колкото по-бързо бъде пратена в канализацията, толкова по-добре.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, Jake каза:

Няма какво да си пускам, аз бях на концерта. Всички викаха Преслава и мислеха, че ще е тя. Когато излезе Глория имаше масово освиркване и публиката масово си тръгна. После при обработката това е оправено от Пайнер. Глория беше наричана баба, стара и тн. въпреки, че беше на 30+. Просто вайба който даваше беше на префърцунена лелка. 

Просто пя тъпи песни. Ако беше пяла ледена кралица и не сме безгрешни щеше да е друго.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Emanuela.Carey каза:

Ако Анелия извади 3 поредни хита много лесно може пак да се нареди в топовете. 
Емилия е пример за това как след Юнаците и Джаджа скочи пак с Прощавам ти и Сбърка Адреса.

Генералната публика просто ги интересува песента да е силна, а не толкова кой я пее. Виждаме че и Преслава с огромната си фен база може да изкара неуспешна песен.  
Или миналата година как Галена и Азис не успяха да спасят Антонио от флоп.

Просто трябва да се активизират и да излязат от стандартното за жанра. За съжаление, засега това се прави само с кавъри.

Също според мен разцепването на индивидуални канали донякъде разми положението. Виждаме че публиката в България трудно се фокусира едновременно върху голям брой продукция, за разлика от публиката в чужбина.

Ние тук във форума ги следим, но не си представям средностатистическия българин да е абониран за 30 чалга канали и да е пуснал нотификации на всичките.
Преди като 90% от жанра беше в канала на Пайнер като чели беше по-лесно да се проследят нещата.

Аз мисля, че самият интерес към жанра падна. Да, преди беше по-лесно за любителите на тази музика, когато почти всичко беше в каналът на “Пайнер”.

Но въпреки всичко, ако има интерес към даден изпълнител и творчеството му, то индивидуалните канали не са проблем.

Проблемът е в занижаването на качеството. Преди и самите проекти бяха по-добри, когато почти всичко се качваше в каналът на “Пайнер”.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, DarkChild каза:

За мен тази Рена е вреден паразит. Нищо не е направила, за да се прочуе българското в чужбина, а напротив. Проводник на сръбско влияние. Колкото по-бързо бъде пратена в канализацията, толкова по-добре.

Абсолютно! Толкова се хвали със славата си е Сърбия, а барем една песен на български да беше популяризирала там или дует със сърбин, в който тя да пее на български (поне не се сещам 🤔).

Дуетите на Преслава и Кеба, Галена и Миле Китич, Галена и Теа Таирович и тн са точно такива. Може да не са "гръмнали" в Сърбия, но пак е нещо.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Emanuela.Carey каза:

Наборки 😍

IMG_0819.jpeg

Всичките наборки в тоз рийл

 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Bunn каза:

Аз мисля, че самият интерес към жанра падна. Да, преди беше по-лесно за любителите на тази музика, когато почти всичко беше в каналът на “Пайнер”.

Но въпреки всичко, ако има интерес към даден изпълнител и творчеството му, то индивидуалните канали не са проблем.

Проблемът е в занижаването на качеството. Преди и самите проекти бяха по-добри, когато почти всичко се качваше в каналът на “Пайнер”.

Според мен просто сме в транзишън период в чалгата. 
В момента много трудно се забелязват песни, които не са кючеци.

Затова и певици, които преди доминираха с по-модерни песни сега не могат да ги наложат и правят опити да се реформират с актуалното.

Това не се забелязва само тук. Ако погледнеш какво се пуска в Сърбия, Албания и Румъния там също манелето и арабските ритми правят голямо завръщане.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Just_Me каза:

Абсолютно! Толкова се хвали със славата си е Сърбия, а барем една песен на български да беше популяризирала там или дует със сърбин, в който тя да пее на български (поне не се сещам 🤔).

Дуетите на Преслава и Кеба, Галена и Миле Китич, Галена и Теа Таирович и тн са точно такива. Може да не са "гръмнали" в Сърбия, но пак е нещо.

❤️❤️❤️

 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час , SantaCloud каза:

Пепа дъ пиг е пропяла? Грух.

1900x1900-000000-80-0-0.jpg

Пепа Секса също се завръща!

WWW.INSTAGRAM.COM

15 likes, 0 comments - pepa_official1 on December 5, 2024: "#pepapetrovaofficial🔊🎤🎼🆕️ #thedoldergrand #zurich🇨🇭 #reklam #💜💜💜...

 

Гърмеж!

image.jpeg.f4e0b042037ac6e3cf69046d2bdfaa66.jpeg

 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, asylum каза:

❤️❤️❤️

 

Тези песни са за нашия пазар.  Същата простотия. Но голяма гордост за бумърката, че има дует със сърбин. Но толкова са им ограничените представи за света.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Emanuela.Carey каза:

Според мен просто сме в транзишън период в чалгата. 
В момента много трудно се забелязват песни, които не са кючеци.

Затова и певици, които преди доминираха с по-модерни песни сега не могат да ги наложат и правят опити да се реформират с актуалното.

Това не се забелязва само тук. Ако погледнеш какво се пуска в Сърбия, Албания и Румъния там също манелето и арабските ритми правят голямо завръщане.

Възможно е, аз не следя много какво се пуска в другите държави, но и на мен ми прави впечатление, че по-дискотечните песни флопват здраво, дори когато са пуснати от голямо име - от миналата година насам.

Явно и затова на Ганев спряха да му се получават новите версии на "Зоопарк".

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 часа , Emanuela.Carey каза:

Ако Анелия извади 3 поредни хита много лесно може пак да се нареди в топовете. 
Емилия е пример за това как след Юнаците и Джаджа скочи пак с Прощавам ти и Сбърка Адреса.

Генералната публика просто ги интересува песента да е силна, а не толкова кой я пее. Виждаме че и Преслава с огромната си фен база може да изкара неуспешна песен.  
Или миналата година как Галена и Азис не успяха да спасят Антонио от флоп.

Просто трябва да се активизират и да излязат от стандартното за жанра. За съжаление, засега това се прави само с кавъри.

Също според мен разцепването на индивидуални канали донякъде разми положението. Виждаме че публиката в България трудно се фокусира едновременно върху голям брой продукция, за разлика от публиката в чужбина.

Ние тук във форума ги следим, но не си представям средностатистическия българин да е абониран за 30 чалга канали и да е пуснал нотификации на всичките.
Преди като 90% от жанра беше в канала на Пайнер като чели беше по-лесно да се проследят нещата.

Да, склонен съм да се съглася с почти всичко. НО! Това е лош сигнал. Означава, че самите изпълнители не вълнуват публиката, а по-скоро песните им. Знаеш, че името налага песните. Дори готови хитове флопват, ако са изпяти от анонимка. В 2024 сме свидетели на флопове дори на топ изпълнители като Преслава. Съответно насищането с много канали и нотификации са само симптом. 

Изпълнителите не са интересни на аудиторията. И да... аз например не съм абониран за канали на чалгарки. Ако не следя форума - няма и да разбирам, че нещо са пуснали. Вярвам, че масовият фен е като мен. Те и затова пускат реклами.

Май май, моделът на Пайнера с централизиране на продукцията беше прекрасен. Сега е много по-трудно. Пък за нови имена - направо невъзможно да пробият.

Между другото от години забелязвам, че масово в Германия, Израел, Аржентина и много други страни - бълват продукция само в четвъртък. Ама буквално всички. Десетки нови песни. През останалата част от седмицата - почти нищо. При тях също са индивидуални каналите. А тук се страхуват - Преслава да не захлюпи Емилия. Според мен се получава конкуренция и покрай едната и другата ще се забележи. Изглежда, че феновете имат периоди на по-силна активност. Виж тези дни как стартираха Аня и  Маноля. Направо потресаващо при първата. То няма никакво оживление сред публиката. Смятам, че всички трябва да изсипват продукция в определен ден. Навремето правиха отстъпки, защото бяха в общ канал. Например Алфите не мога да изстрелят всичко накуп, но индивидуалните канали го могат. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, SantaCloud каза:

Между другото от години забелязвам, че масово в Германия, Израел, Аржентина и много други страни - бълват продукция само в четвъртък. Ама буквално всички. Десетки нови песни. През останалата част от седмицата - почти нищо. При тях също са индивидуални каналите. А тук се страхуват - Преслава да не захлюпи Емилия. Според мен се получава конкуренция и покрай едната и другата ще се забележи. Изглежда, че феновете имат периоди на по-силна активност. Виж тези дни как стартираха Аня и  Маноля. Направо потресаващо при първата. То няма никакво оживление сред публиката. Смятам, че всички трябва да изсипват продукция в определен ден.

В Япония и Корея е същото - пускат в определени дни от седмицата. Но там най-вече е защото още имат популярни класации и се опитват да засекат максимален брой цифри за една отчетна седмица.

Време е някоя българска медия да се активизира в тази отворена дупка и да капитализира от егото на изпълнителите като ги слага да се състезават в класации.

В момента нашите се борят само за Ютуб трендинг.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Just_Me каза:

Абсолютно! Толкова се хвали със славата си е Сърбия, а барем една песен на български да беше популяризирала там или дует със сърбин, в който тя да пее на български (поне не се сещам 🤔).

Дуетите на Преслава и Кеба, Галена и Миле Китич, Галена и Теа Таирович и тн са точно такива. Може да не са "гръмнали" в Сърбия, но пак е нещо.

Е те това съм го чувал неведнъж преди години в култовия ресторант Dva Jelena в Белград например и в дискотеката Kartel. 

 

Link to comment
Сподели в други сайтове

Грешката с "Кръговрат" беше, че не я изпя на нито един самостоятелен или сборен концерт, а на "Мура Мега" гръмна с нея. По същия начин на някои концерти пропусна и "Можеш ли да ме обичаш", "Вярвам в любовта" въобще никъде, "До последната сълза" я пренебрегваше години наред. Все хубави песни. Някои имаха номинации и награди. Ама нея или я нямаше по концертите, за да ги пее, или като я имаше, пееше "Убиваш на място" след хит като "Пясъчни кули". Когато е подбирала правилните песни, винаги е имала бисове. Късно започна да си налага хитовете. До 2010 пееше предимно едни и същи от старите, което доведе до това вече да се отегчаваме от такива като "Любовен дъжд" и "Циганско сърце" или Реката, а има още толкова много, които можеше да налага със същата сила.

Тото се скофти в тоя подкаст с Деса да не го канселират пак. Ама и тя прекали с гаврите, де.

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, SantaCloud каза:

Да, склонен съм да се съглася с почти всичко. НО! Това е лош сигнал. Означава, че самите изпълнители не вълнуват публиката, а по-скоро песните им. Знаеш, че името налага песните. Дори готови хитове флопват, ако са изпяти от анонимка. В 2024 сме свидетели на флопове дори на топ изпълнители като Преслава. Съответно насищането с много канали и нотификации са само симптом. 

Изпълнителите не са интересни на аудиторията. И да... аз например не съм абониран за канали на чалгарки. Ако не следя форума - няма и да разбирам, че нещо са пуснали. Вярвам, че масовият фен е като мен. Те и затова пускат реклами.

Май май, моделът на Пайнера с централизиране на продукцията беше прекрасен. Сега е много по-трудно. Пък за нови имена - направо невъзможно да пробият.

Между другото от години забелязвам, че масово в Германия, Израел, Аржентина и много други страни - бълват продукция само в четвъртък. Ама буквално всички. Десетки нови песни. През останалата част от седмицата - почти нищо. При тях също са индивидуални каналите. А тук се страхуват - Преслава да не захлюпи Емилия. Според мен се получава конкуренция и покрай едната и другата ще се забележи. Изглежда, че феновете имат периоди на по-силна активност. Виж тези дни как стартираха Аня и  Маноля. Направо потресаващо при първата. То няма никакво оживление сред публиката. Смятам, че всички трябва да изсипват продукция в определен ден. Навремето правиха отстъпки, защото бяха в общ канал. Например Алфите не мога да изстрелят всичко накуп, но индивидуалните канали го могат. 

Както казах, ако има интерес към даден изпълнител, то няма да има значение дали си качва песните в самостоятелен канал или не. 

Аз също забелязвам, че имената на доста изпълнители спряха да работят за тях. Кой друг генерира силни начални цифри освен Преслава, Галена, Азис и да кажем Меди? Което много добре показва, че интересът към жанра пада все повече и повече. 

Link to comment
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Bunn каза:

Както казах, ако има интерес към даден изпълнител, то няма да има значение дали си качва песните в самостоятелен канал или не. 

Аз също забелязвам, че имената на доста изпълнители спряха да работят за тях. Кой друг генерира силни начални цифри освен Преслава, Галена, Азис и да кажем Меди? Което много добре показва, че интересът към жанра пада все повече и повече. 

Има огромно значение - алгоритмичните гледания са 90% от целия процес. Затова в канала на Планета не може и 100к вече да минат. Когато сипеш флопове на неизвестни, Ютюб след това намалява нотификациите, дори следващата песен да е топ хит. А тия дето купуват като Мара - само си прецакват каналите с индийски НЕТАРГЕТИРАН трафик.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   1 Потребител

×
×
  • Create New...