daniboi Публикувано на Януари 12 Report Share Публикувано на Януари 12 Ето и първия тим който представя коллАта си зА 2009 FERRARI F60 Браво на нашите - определено е приятна изненада, след като видяхме на какво прилича БМВ-то през декември edit: ето и филмче: http://f60.ferrariworld.com/ браво какво захващане на огледалата. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Януари 12 Report Share Публикувано Януари 12 Красота. Айде дано пак да сме шампиони при конструкторите и Маса да вземе това, което изпусна през 2008. Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 12 Author Report Share Публикувано Януари 12 а ето и видео където Маса покара красавицата FERRARI F60 Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 15 Author Report Share Публикувано Януари 15 И ТОЙОТА представи своята ТF109 Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 16 Author Report Share Публикувано Януари 16 Ето и Макларън показахА новия MP-24 Добре изглежда .Кутиите ми се струват малко големи. Страничната линия е красива, от МакЛарън са успели да направят задното крило поне от страни да не изглежда грозно. Ето сравнение м/у 23 и 24. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 18 Author Report Share Публикувано Януари 18 Шпионски снимки на новото Рено Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest rews Публикувано Януари 18 Report Share Публикувано Януари 18 Шпионски снимки на новото Рено dani , така ми се иска да са по добри от Рено тази година,че да има повече интрига.Да не забравяме,че Алонсо е доста навътре в техниката и благодарение на него от тима на Рено дръпнаха напред с развитието на автомобила си. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 19 Author Report Share Публикувано Януари 19 Ето вече официалното представяне доста странен изход на изпускателните тръби. Още по-странно е решението за затваряне на задната част на болида в горния край, а отдолу е скосен. Носа също е много различен от останалите. Цветовата схема обаче е по-добра от предишната. Моржовия нос на Уилямс, ряпа да яде... въпреки вида си обаче решението на Рено е много интересно според мен и за разлика от останлите болиди пропуска много по-малко количество въздух под колата, сравнена с МакЛарън и Тойота например. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 19 Author Report Share Публикувано Януари 19 На пистата Алгарве вече се появи новия Уилиамс. Много интересни решения в задната част на Уилиамса, смятам че е един от най-красивите болиди до сега. Кутиите за радиаторите са сериозно скосени отдолу, а в задната си част капака им се издига във външния край, докато останалата част слиза надолу. Носът е поредното ново решение... хе хе нито един от 5-те нови болиди нямат еднаква концепция за носа. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 19 Author Report Share Публикувано Януари 19 Между другото изпускателните тръби май са скъсени, в сравнение с колата на представянето. Чета на други места, че дългите тръби нарушават тазгодишните правила нищо да не стърчи над равнината на обшивката, което обяснява решенията на Макларън, Рено и Уилямс. Тойотката вече пламна и гледах че има някакви сензори по обшивката след ауспусите... очевидно ще се окаже зона на интензивно развитие и наблюдения от конкуренцията. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 20 Author Report Share Публикувано Януари 20 Това е болида на БМВ за сезон 2009. Сравение на колите от 2009 и 2008 Интересно, страничната част на кутиите за радиаторите е вертикална, без скосяване както при МакЛарън, отгоре пък по същия начин е висока и равна. Към това като прибавим решенията в предната част, с допълнително рамо на окачването, високо вдигнатия нос май вижданията на БМВ и МакЛарън за новия сезон доста си приличат. Пропуснах да кажа, че гледан отстрани и отгоре болида ми харесва, явно наистина съм свикнал с изгледа на болдидите. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 20 Author Report Share Публикувано Януари 20 20 Януари 2009 Мерцедес и БМВ: Колата на Ферари наистина е нелегална "Всички знаят, че ауспусите трябва да са покрити", казва Хауг Спортният директор на Мерцедес-Бенц Норберт Хауг и директорът в БМВ Валтер Ридъл, потвърдиха за нелегалната кола на Ферари F60. Болидът, който бе представен миналата седмица на "Муджело" разполага с изходи за ауспусите, които са в противоречие на новите разпоредби за аеродинамиката през 2009 г. На всички други нови коли във Формула 1, ауспусите са монтирани в шасито, а не са изведени навън. "Ферари ще направят промени. Кой знае, това е само кола за презентацията. Всеки тим знае, че изходите на ауспусите трябва да са покрити през новия сезон", коментира Хауг. Ридъл също подозира, че сегашният F60 е само първа версия на колата за 2009 година. Айде почнаха ......... Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 22 Author Report Share Публикувано Януари 22 Видео от вчерА Хамилтън спря на пистата , заради повреда на новата система КЕРС , а Тимо Глок му се запали двг и такаа им остават още само 3 двг при позволени 4 http://www.youtube.com/watch?v=WyuNYuM9OCc Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Януари 25 Author Report Share Публикувано Януари 25 Кими 13-ти в лапландско рали Райконен кара върху сняг и лед Кими Райконен (Ферари) завърши на 13-то място във финала на финландското Арктическо лапландско рали. "Айсмен" кара Фиат Абарт С2000 в десетки етапи и покри дистанцията от 230 километра върху сняг и лед (на снимките) в артктическия кръг. Кими завърши на по-малко от 7 минути след победителя Юха Сало, и на повече от 7 минути пред Мика Хакинен. Световният шампион във Ф1 от 1998 и 1999 година кара Мицубиши Лансър. Бившият рали шампион Маркус Грьонхолм коментира изявите на Райконен: "Трудно е да се каже дали ще се справи с рали спорта. Може да стане много добър, но едва ли ще се научи така изведнъж". В ралито участваха и други бивши пилоти от Формула 1 в лицето на Мика Сало и Джей Джей Лехто. Браво 13-ми нее лош резултат , като се има предвид , че формумала 1 има съвсем различен стил на каране от тоя рали шамионат . Важното е че е пред Мика Хакинен Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 9 Author Report Share Публикувано Февруари 9 Новия RB5 Предното крило изглежда най-аеродинамично развито, направо уникални форми в съчетание с гърбиците на носа. Решенията отдолу и по окачването са много близки с тези при МакЛарън... явно почерка на Нюи е оставил отпечатък при стрелите. Задницата е уникална - слиза толкова ниско, че горния елемент на окачването е над капака! Ауспусите са над долните рамена... невероятно стегната задница, дори Ферарито не е така прибрано отзад, може би няма КЕРС в този болид, не знам. Капака на двигателя също е уникален и не на последно място, единствения болид без подпори на задното крило. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 12 Author Report Share Публикувано Февруари 12 МакЛарън правят странни неща по време на вчерашния тест. Втора визуализация на аеропотоците с боя. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Февруари 12 Report Share Публикувано Февруари 12 Ужас,че ще започва Макар,че един приятел много ще се зарадва,защото е голям фен на Формула1. А кога ще започва? Ха ха ха....за някои е ужас, за други цяло удоволствие Сезона започва на 29 март Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 18 Author Report Share Публикувано Февруари 18 Ферари днес са имали 2 проблема в Бахрейн 1 скоросна кутия 2 електроника а Макларън са тествали тайно на старото летище в Англия и са използвали нещо много странно Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 19 Author Report Share Публикувано Февруари 19 това са анемометри с нагреваем елемент, чрез които измерват потоците зад колелото, което е може би най-сложната област за симулация с CFD, поради големите завихряния. И, както се почертава, това преди се е правило в аеродинамичен тунел, но благодарение на усилията на ФИА за намаляване на разходите, сега им се налага да ходят на писта, за да получат реални данни. П.П. Същият принцип за измерване на потока (с нагреваем елемент) се прилага масово в обикновените автомобили и се нарича MAF (Mass Air Flow) сензор. времената от днес 1. F. Massa Ferrari F60 1:32.162 113 2. N. Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:32.225 +0.063 122 3. T. Glock Toyota TF109 1:32.445 +0.283 65 Маса е имал проблем в началото на деня с някакъв кабел и останал на пистата. След това е продължил без проблем. Пак е работено по различни настройки и симулация на състезание. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 25 Author Report Share Публикувано Февруари 25 Денис: Вече имам съвсем друго мнение за Ферари "Имам прекрасни отношения с Монтедземоло" Рон Денис призна, че отношенията между Макларън-Мерцедес и Ферари вече са напълно различни. Бившият бос на "Сребърните стрели" сподели, че атмосферата и лошите спомени от грандиозния шпионски скандал, разиграл се между двата отбора през 2007 година, вече са забравени. "Днес имам съвсем друго мнение за Ферари в сравнение с преди една година", призна Денис. "Тогава отношенията помежду ни бяха много сложни. В крайна сметка трудните моменти понякога сближават хората. В момента имам прекрасни отношения с Лука ди Монтедземоло. Той е ключовата фигура, като водач на ФОТА, която трябва да подобри нашия спорт", завърши британецът. браво , радвам се че вече е забравен скандала Кими: Ферари ще е последният ми отбор във Ф1 Слабият сезон 2008 няма да повлияе на Райконен Кими Райконен заяви, че слабото му представяне през сезон 2008 няма да повлияе на намеренията му да се върне в борбата за титлата през 2009 година. Бившият световен шампион не успя да се настрои към управлението на F2008. Финландецът признава, че вече се чувства далеч по-комфортно в новия болид. "Прекалено рано е за да се каже за новата кола. Със сигурност усещането бе добро. Винаги се учиш от грешките си, но не се интересувам от миналата година. Не можем да променим нещата и това няма да ни помогне да се справим по-добре. Няма да търся отмъщение, просто искам да дам най-доброто от себе си. Всички знаят на какво сме способни и целта ни е да спечелим шампионата. Тестовете в Бахрейн минаха много добре. Беше великолепна първа крачка и всичко работеше", започна Райконен. "Сликовете не ми направиха някакво особено впечатление в сравнение с миналата година, когато ги тествахме на старата кола. Не знам как работят другите отбори. До сега времената са много близки, но тренировките са именно за това, да се тестват нови неща, които в последствие ще се окажат полезни или вредни. Нито ме интересуват нито се притеснявам за тях. Основната ми грижа е Ферари. Дали обаче ще съм тук след две години, никой не може да каже. Ако до тогава все още се наслаждавам на работата както сега, може би ще съм тук. Със сигурност обаче Ферари ще е последният ми отбор. Това не значи, че ще се откажа през 2010", сподели още Кими. новия Уилямс носа му много ми прилича на човка на патка отпред раширен Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Февруари 25 Author Report Share Публикувано Февруари 25 Представиха официално новия американски отбор Екълстоун и Мозли подкрепят напълно USF1 Хората, стоящи зад проекта за създаване на американски отбор, който трябва да се включи във Формула 1, представиха официално целите си в предаване на американската телевизия "SpeedTV". Шефове на бъдещия тим, носещ името USF1, ще бъдат британецът Питър Уиндзър и американецът Кен Андерсън. Отборът трябва да е в състояние да се включи в шампионата на Формула 1 през 2010 година. 56-годишният Уиндзър е бивш технически директор на Уилямс, а е работил и във Ферари. Днес той е повече познат като журналист и един от най-добрите в бранша. Андерсън пък е участвал в сериите НАСКАР и Индикар и е бивш технически директор на Лижие. Уиндзър, който ще изпълнява ролята на спортен директор, заяви, че американците планират да разчупят модела, наложен в момента, и начина, по който работят отборите в Гран при. Британецът призна, че тимът е получил пълната подкрепа от боса на Формула 1 Бърни Екълстоун и президента на ФИА Макс Мозли. "За първи път говорих с Бърни Екълстоун за USF1 проекта през 2006 година по време на Гран при на Бразилия. Тогава той беше в обичайното си състояние и ми каза само: "Чудесно, направете го." След този момент се захванахме за работа и не сме спирали досега", сподели Уиндзър. "Оттогава Бърни поддържа връзка с нас, интересува се от развитието ни и винаги ни е помагал с каквото може. Едно от нещата, които направи за нас, бе рекламно DVD за изминалия сезон 2008, с което ние представяме нашия проект пред инвеститорите. Показали сме подробни планове за USF1 също и на ФИА, още преди половин година. Представянето ни в шампионата ще разчупи стандартите, наложени в момента, като се надяваме това да повлияе добре като цяло на спорта", завърши британеца последните слухове са за място се борят Р.Баричело , Даника Патрик и Марио Андрети Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Март 1 Author Report Share Публикувано Март 1 Снимки на новата кола на Форс Индия а ето и резултатите от днес на Херес имало е 2 гръмнали двг на Фетел и Дела Роса и променена заднАта част на Ферари и поглед отзад - с дифузьора: Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Март 3 Author Report Share Публикувано Март 3 Ето резултатите от днес Кубица е карастрофирал на 6-ти зАвой , но без последици утре ще тестват Кими Хамилтън Трули Хайфелд Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Март 4 Author Report Share Публикувано Март 4 Резултати от днес Хамилтън днес е гръмнал 1 двг и е тествал със старото задно крило от 2008 , а също така и днес са ползвали боя само че синя Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
daniboi Публикувано Март 6 Author Report Share Публикувано Март 6 Браун GP е новото име на бившия отбор на Хонда Рос Браун откупи 100% от акциите на японците Хонда официално продаде отборът си във Формула 1 на бившия шеф на едноименния отбор Рос Браун. След месеци на спекулации британецът придоби 100% от тима, останал без собственик, след напускането на японския автомобилен производител в края на миналата година. Името на отбора е Браун GP, а първият им болид ще бъде наречен BGP001 и ще бъде задвижван от двигатели на Мерцедес-Бенц. Браун също потвърди официално и пилотския състав, при който няма изненади и продължава да бъде: Джгенсън Бътън и опитният Рубенс Барикело. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчани коментари
Включи се в дискусията
Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.