bamby Публикувано на Март 7 Report Share Публикувано на Март 7 КАЛЕНДАР ЗА 2008 Г. 16 Март Австралия (Албърт парк) 23 Март Малайзия (Сепанг) 6 Април Бахрейн (Сахир) 27 Април Испания (Каталуния) 11 Май Турция (Истанбул Парк) 25 Май Монако (Монте Карло) 8 Юни Канада (Жил Вилньов) 22 Юни Франция (Маникур) 6 Юли Великобритания (Силвърстоун) 20 Юли Германия (Хокенхайм) 3 Август Унгария (Хунгароринг) 24 Август Европа (Валенсия) 7 Септември Белгия (Спа) 14 Септември Италия (Монца) 28 Септември Сингапур (Сингапур) 12 Октомври Япония (Фуджи) 19 Октомври Китай (Шанхай) 2 Ноември Бразилия (Интерлагос) ОТБОРИ И ПИЛОТИ: Ферари: Кими Райконен и Фелипе Маса Бмв-Заубер: Ник Хайдфелд и Роберт Кубица Рено: Фернандо Алонсо и Нелсън Пикет Уилямс-Тойота: Нико Розбер и Казуки Накаджима Ред Бул-Рено: Дейвид Култард и Марк Уебър Тойота: Ярно Трули и Тимо Клок Торо Росо-Ферари: Себастиян Бурде и Себастиян Фетел Хонда: Джейсън Бътън и Рубенс Барикело Супер Агури: Такума Сато и Антъни Дейвидсън Форс Индия: Адриан Сутил и Джанкарло Фисикела Макларън Мерцедес: Луис Хамилтън и Хейки Ковалайнен Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Март 7 Author Report Share Публикувано Март 7 НАЙ-ВАЖНИТЕ ПРОМЕНИ В ПРАВИЛАТА ЗА СЕЗОН 2008 Тракшън и лаунч контрол: Тракшън контролът (система, която помага на пилота в завоите и предотвратява превъртането на колелата) вече е забранена и е напълно нелегална. Същото се отнася и за т.нар. лаунч контрол, който помага при старт и не позволява на гумите да превъртат. ФИА се надява след забраната на тези системи и електронните помощници, качествата и уменията на пилотите да изпъкнат на преден план. Стандартна електроника (ECU): Въвежда се стандартна електроника, която контролира работата на двигателя, скоростната кутия и съединителя. Използването на системата, конструирана от "Макларън Системс" и "Майкрософт" и одобрена от ФИА, е задължителна за всички отбори. Смяна на двигателя: Пилотите ще имат право на една разрешена смяна на двигателя по време на сезона. Един двигател, както и досега, трябва да бъде използван от отборите в две поредни състезания. При не регламентирана смяна в отделно състезание след първата, която вече е разрешена, пилотите ще губят по 10 места на стартовата решетка. Единствено ще има наказание, ако първата смяна на двигателя е по време на последния кръг от сезона. Защита на главата в кокпита: Състезателите ще получат по-добра странична защита на главата с увеличаването на височината на кокпита. От двете страни на каската на пилота ще има повече защитни плоскости. Гориво: Минимум 5,75 процента от горивото трябва да бъдат произведени от екологични източници. ФИА продължава с политиката си за използване на био-гориво през следващите години, и колите трябва да имат възможност да използват био-гориво. Скоростна кутия: Скоростната кутия трябва да бъде използвана в минимум четири поредни състезания. Всяка не регламентирана смяна ще доведе до наказание от пет места на стартовата решетка за определеното състезание. Ако скоростната кутия се повреди по време на състезание, отборът има право да я смени с нова без наказание. Квалификацията: Първата фаза от квалификациите ще бъде с продължителност 20 минути, втората - 15 минути, а последната трета с 10-те болида – 10 минути. По време на трите фази пилотите отпадат на елиминационен принцип. Количеството бензин е по избор на състезателя. След края на първата и втората част, отпадат последните шест по време пилоти и според постиженията си те заемат местата от 11-та до 22-ра позиция.Пилотите, които не са се класирали за последната трета част имат право да до заредят, колите си преди старта със свободно количество бензин. В последната 10-минутна сесия участват най-бързите 10 души. Презареждането с гориво за тях обаче, няма да бъде разрешено между квалификацията и старта на състезанието. Източници: www.formula1.bg и www.formula1.com Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Март 7 Report Share Публикувано Март 7 Ооооо имало фенове и тука. Миналата година по едно време имах чувстовото, че си говоря сам с тази тема... ужс. Аз вече нямам никакво търпение. От края на октомври чакам... Само седмица остана. (party). От този сезон очаквам много. Сега без тракшън ще е много по-интересно и забавно. Ще видим кой може да кара. :PPpp И нощният старт с Сингапур ще е нещо невиждано. Аве сезона се очертава да е много интересен. Аз както миналата година продължавам да подкрепям Фелипе Маса и Ферари. =) Най-добрите. Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Март 8 Author Report Share Публикувано Март 8 е, как да няма фенове и аз се надявам на по добър и интересен сезон обърна ли внимание на новия индийски тим? Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Март 8 Report Share Публикувано Март 8 Между другото много ме е яд за Спайкър.... Бяха ми сред фаворитите. Форс Индия, които са на тяхно място не ме радват много. Ама пък имат много красив болид. Финонсовите проблеми със Супер Агури продължават. Но пък няма да напускат, както се говореше. И друото любопитно от седмицата е, че по всяка вероятност Рон Денис ще напусне поста си на шеф от тима на Макларън. бтв ти за кой отбор си? Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
tony Публикувано Март 8 Report Share Публикувано Март 8 Ферари и всички останали. Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest rews Публикувано Март 8 Report Share Публикувано Март 8 Макларън и другите Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 Кими шампион Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest rews Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 Митак ,тая седмица ще ми се види най-дългата,нямам търпение да започнат :1000 (29): Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Март 9 Author Report Share Публикувано Март 9 бтв ти за кой отбор си? подкрепям Кими Райконен и Ферари :1000 (19): Кими шампион да, да, да :bi: Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 Митак ,тая седмица ще ми се види най-дългата,нямам търпение да започнат :1000 (29): Аз тука се подготвям цяла седмица цъкам Ф1 99-2002 и тествам настройки Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 Аз тука се подготвям цяла седмица цъкам Ф1 99-2002 и тествам настройки Малко остана... нямa страшно. :1000 (29): Вече пет месеца чакаме... пет дена ли няма да дочакаме. :Ppp Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDO Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 подкрепям Кими Райконен и Ферари :1000 (19): да, да, да Само така Бамби Цитирай Report Подписа ви надвишава допустимия размер! 2ро предупреждение! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Пепинко Публикувано Март 9 Report Share Публикувано Март 9 Кими шампион Ето го бееее, ето го БАТКО Данчо, тази година ще ви пере спарчето ми се струва П.П. Само Митака и Кубица могат да отвяват френска чикия така, че после цяла обиколка да му трепери ароматизаторчето тип борче на насрания от яд г*з Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 10 Report Share Публикувано Март 10 П.П. Само Митака и Кубица могат да отвяват френска чикия така, че после цяла обиколка да му трепери ароматизаторчето тип борче на насрания от яд г*з За тези френските в форума на Ауди така се говори: - т'ва с вагината на предния капак ли беше Рено ? - Ако питаш мен си е чиста п...ка Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest rews Публикувано Март 11 Report Share Публикувано Март 11 Ето го бееее, ето го БАТКО Данчо, тази година ще ви пере спарчето ми се струва П.П. Само Митака и Кубица могат да отвяват френска чикия така, че после цяла обиколка да му трепери ароматизаторчето тип борче на насрания от яд г*з Пепи,знаеш ли кво казал Люис?,че щял да ги пере всичките ама оня мити Алфонсо като яхне рендето ще види и той и ти :1000 (29): Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 11 Report Share Публикувано Март 11 ама оня мити Алфонсо като яхне рендето ще види и той и ти :1000 (29): Алонсо е голям пилот и съм го казал че ще е следващия световен шампион още през 2001-ва /нищо че после го псувах щото зе титлата на Шумахер/ ама Рено нямат и грам шанс тази година Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Пепинко Публикувано Март 11 Report Share Публикувано Март 11 (редактирано) Пепи,знаеш ли кво казал Люис?,че щял да ги пере всичките ама оня мити Алфонсо като яхне рендето ще види и той и ти :1000 (29): Те шефовете на BMW ако се бяха навили да му дадат това, което искаше Алонсо щеше да видиш и ти, и Люис, и този посредствен тим рено от къде изгрява слънцето. Видя се без него къде бяха миналия сезон Както си говорихме и с теб тази година ги слагам пред БМВ само заради пилотските качества на Галфонсо, но не мисля, че ще са конкурентни на Ферари и Макларън. Между другото много приятно впечатление ми направиха на мен Уебър и Дъртанян. Май са ги заредили с ред бул колите да им дава крила Ще видим какво ще стане този сезон. Ако искате може да направим едни прогнози тук и да видим на края на сезона кой е бил най-близо. Редактирано Март 11 от Пепинко Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Март 11 Report Share Публикувано Март 11 Те шефовете на BMW ако се бяха навили да му дадат това, което искаше Алонсо щеше да видиш и ти, и Люис, и този посредствен тим рено от къде изгрява слънцето. Видя се без него къде бяха миналия сезон Както си говорихме и с теб тази година ги слагам пред БМВ само заради пилотските качества на Галфонсо, но не мисля, че ще са конкурентни на Ферари и Макларън. Между другото много приятно впечатление ми направиха на мен Уебър и Дъртанян. Май са ги заредили с ред бул колите да им дава крила Ще видим какво ще стане този сезон. Ако искате може да направим едни прогнози тук и да видим на края на сезона кой е бил най-близо. Айде от мен първата осмица. :Ppp 1. Маса 2. Райконен 3. Хамилтън 4. Алонсо 5. Ковалайнен 6. Кубица 7. Хайдфелд 8. Розберг Въпреки, че се надявам Хейки да смачка Люис. Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Март 11 Author Report Share Публикувано Март 11 ето и моето предположение: :1000 (19): 1. Райконен 2. Хамилтън 3. Алонсо (макар, че много се надявам да е Маса) 4. Маса 5. Хайдфелд 6. Кубица 7. Ковалайнен 8. Розберг Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 11 Report Share Публикувано Март 11 1. Кими 2. Печката 3. Маса 4. Хеки 5. Алонсо 6. Хайферд 7. Кубица 8. Нико Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Пепинко Публикувано Март 12 Report Share Публикувано Март 12 Аз ще пробвам малко по-екстравагантен вариант 1. Кими 2. Хамилтън 3. Маса (давам му повече победи от Кими) 4. Алонсо 5. Ник 6. Ковалайнен 7. Кубица 8. Пикет 1. Ферари 2. Макларън 3. Рено 4. БМВ 5. Ред бул *** торо росо тази година ще мачкат Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано Март 12 Report Share Публикувано Март 12 Айде почна се: Новата кола за сигурност Тия и двамата са таланти, ама черния немога да го гледам: Алонсо го бива, ама се е ориентирал към грешната марка Този е голам талант ще знаете: Онова с п****а на носа в разглобено състояние: Все в пясъците да тъне дано: Цитирай Report Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
bamby Публикувано Март 13 Author Report Share Публикувано Март 13 Новата кола за сигурност Начело на колоната, отново застава супер-спортното купе SL, сега в новата си версия от 2008 година. То е разработка на специалистите от AMG. Въпреки, че ще върви редом с болиди, разполагащи с над 800 конски сили, от Mercedes са решили да направят „по-малката“ версия на SL - 63 AMG „кола на сигурността“. Автомобилът има 6,3-литров V8 и 525 коня. Зад волана на супер-колата ще седне 36-годишния Бернд Майлендер. Цитирай Report Само преживените неща са истински разбрани!!! Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Mes` Публикувано Март 14 Report Share Публикувано Март 14 Първа тренировка: Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:26.461 25 2 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:26.948 0.487 21 3 2 Felipe Massa Ferrari 1:26.958 0.497 25 4 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.114 0.653 19 5 10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:28.263 1.802 18 6 5 Fernando Alonso Renault 1:28.360 1.899 22 7 4 Robert Kubica BMW 1:28.579 2.118 12 8 12 Timo Glock Toyota 1:28.913 2.452 16 9 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:28.957 2.496 22 10 11 Jarno Trulli Toyota 1:29.014 2.553 23 11 16 Jenson Button Honda 1:29.124 2.663 25 12 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:29.230 2.769 24 13 9 David Coulthard Red Bull-Renault 1:29.301 2.840 5 14 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:29.363 2.902 32 15 17 Rubens Barrichello Honda 1:29.533 3.072 17 16 3 Nick Heidfeld BMW 1:29.561 3.100 7 17 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:30.155 3.694 13 18 6 Nelsinho Piquet Renault 1:30.357 3.896 21 19 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:31.048 4.587 7 20 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:31.771 5.310 7 21 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:35.053 8.592 7 22 7 Nico Rosberg Williams-Toyota No time 3 Втора тренировка: Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps 1 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:26.559 33 2 10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:27.473 0.914 27 3 2 Felipe Massa Ferrari 1:27.640 1.081 29 4 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:27.683 1.124 29 5 9 David Coulthard Red Bull-Renault 1:28.037 1.478 26 6 1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:28.208 1.649 28 7 11 Jarno Trulli Toyota 1:28.292 1.733 22 8 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:28.352 1.793 31 9 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:28.469 1.910 32 10 12 Timo Glock Toyota 1:28.582 2.023 28 11 16 Jenson Button Honda 1:28.632 2.073 30 12 3 Nick Heidfeld BMW 1:28.731 2.172 33 13 5 Fernando Alonso Renault 1:28.779 2.220 37 14 17 Rubens Barrichello Honda 1:28.849 2.290 28 15 4 Robert Kubica BMW 1:28.860 2.301 35 16 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:29.077 2.518 33 17 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:29.161 2.602 32 18 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:29.193 2.634 40 19 6 Nelsinho Piquet Renault 1:29.518 2.959 14 20 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:29.605 3.046 11 21 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:30.663 4.104 16 22 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:31.527 4.968 8 Цитирай Report Why they say the sky is the limit? When I've seen the footprints on the moon. And I know the sky might be HIGH... But baby it ain't really that high. Let's reach for the stars... Link to comment Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчани коментари
Включи се в дискусията
Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.