Jump to content



Концертна дейност/албуми/продажби или гледания/участия?


Препоръчани коментари

Накъде ги теглите нещата, говорим за гледанията като показател за ХИТОВЕ, не за изпълнители, сериозност на изпълнители, имидж на изпълнители, вярност на аудиторията и всичко друго, което набутвате в темата. Показват кои са най-слушаните песни и това е. За мен най-слушаните песни са най-големите хитове, ако вие имате друго разбиране за хит, кажете. Не сте чак толкова стари за такова ниво на невъзприемчивост.

 

Някой казва, че една песен е хит, защото има много гледания, вие казвате, че това не доказва, че е хит, защото изпълнителката примерно не продала еди-колко-си албума и билета?! По какъв точно начин свързвате тези неща? Те са различни и произтичат от различията между поколенията, породени от фактори на действителността. За почти всички млади хора днес музиката е точно Ютубна, факт. Дори и за вас е така, като искате да слушате някоя песен, какво, купувате си диска с нея и всеки път го слагате в лаптопа ли? :mf_surrender: Албумите са с колекционерска стойност, а колекционерите са превъзхождани в пъти от масовите слушатели. Според вас колко човека набор 95, 96 и да стигнем до 98, които тази година стават пълнолетни, в последните години са си купували албум на който и да е изпълнител? Аз от моя набор познавам точно един човек, който го е правил. Дори пет години разлика са супер много, погледнете колко се увеличи за пет години използването на технологиите и възможностите, които те предоставят. Такава е действителността в България.

 

Да, аудиторията на Ивана е от по-възрастни хора и при тях е по-висок процентът на тези от слушащите песните ѝ, които биха си купили и албума ѝ. От 1000 човека на ден, които ѝ слушат песен в Интернет, 1000 ще си купят албума. Ок, но си остават 1000. А на Галена могат да са 100 000 и повече ежедневните слушатели. Това, че от 100 000 да кажем 100 биха си купили песните на материален носител, защото са друго поколение, не променя факта на кого песните ги слушат повече хора дневно.

 

Този коментар заслужава да се прочете и да се възприеме веднъж завинаги това, което е написано тук. Подкрепям с 2 ръце!

Link to comment
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Последен отговор

Топ коментиращи в тази тема

Топ коментиращи в тази тема

Накъде ги теглите нещата, говорим за гледанията като показател за ХИТОВЕ, не за изпълнители, сериозност на изпълнители, имидж на изпълнители, вярност на аудиторията и всичко друго, което набутвате в темата. Показват кои са най-слушаните песни и това е. За мен най-слушаните песни са най-големите хитове, ако вие имате друго разбиране за хит, кажете. Не сте чак толкова стари за такова ниво на невъзприемчивост.

 

Някой казва, че една песен е хит, защото има много гледания, вие казвате, че това не доказва, че е хит, защото изпълнителката примерно не продала еди-колко-си албума и билета?! По какъв точно начин свързвате тези неща? Те са различни и произтичат от различията между поколенията, породени от фактори на действителността. За почти всички млади хора днес музиката е точно Ютубна, факт. Дори и за вас е така, като искате да слушате някоя песен, какво, купувате си диска с нея и всеки път го слагате в лаптопа ли? :mf_surrender: Албумите са с колекционерска стойност, а колекционерите са превъзхождани в пъти от масовите слушатели. Според вас колко човека набор 95, 96 и да стигнем до 98, които тази година стават пълнолетни, в последните години са си купували албум на който и да е изпълнител? Аз от моя набор познавам точно един човек, който го е правил. Дори пет години разлика са супер много, погледнете колко се увеличи за пет години използването на технологиите и възможностите, които те предоставят. Такава е действителността в България.

 

Да, аудиторията на Ивана е от по-възрастни хора и при тях е по-висок процентът на тези от слушащите песните ѝ, които биха си купили и албума ѝ. От 1000 човека на ден, които ѝ слушат песен в Интернет, 1000 ще си купят албума. Ок, но си остават 1000. А на Галена могат да са 100 000 и повече ежедневните слушатели. Това, че от 100 000 да кажем 100 биха си купили песните на материален носител, защото са друго поколение, не променя факта на кого песните ги слушат повече хора дневно.

Хитове? На колко и какви места са изпълнени тези хитове? Хитове са песни като "Хиляди слънца", не като "На тебе не отказвам", която Преслава от страх не изпя и на един концерт. Такива песни няма как да се свирят от музиканти, няма как да се изпеят на живо и няма как да вървят на различно място от дискотеките. Вие едно време така и "Мръсно и полека", "Лудата дойде" и "Новата ти" набутвахте за хитове. Това не са хитове тип шлагер. Те носят печелба за сезона. Използвате гръмки думи за незначителни явления, разбираш ли?

 

Какво се слуша по заведенията? Отишли сте в три дискотеки и съдите. Това ли е базата? Има хора вякакви. Има банкети, пиано барове, семейни чествания, сватби, соарета, откривания на обекти, симпозиуми. Има толкова много събития и мероприятия, на които звучат различни песни... Таргетът на Фикрет и производните му е САМО И ЕДИНСТВЕНО в дискотеките. Няма по-голямо падение от това да въртиш там някакви цифри в измислената реалност, наречена интернет, а да нямаш албум, концерт, и по ЕДИНСТВЕНО И САМО нощните ти участия да те приемат за шут. В залата на наградите публиката откровено им се подиграваше, иронизираше ги. Вие тук сте на принципа "и лошата реклама е реклама". Както казва Димитров - "Като е гарга, да е рошава". Като пропадаме, да пропадаме качествено поне, нали?

 

Всички ползваме технологии и тук не става дума кой колко е млад или стар, защото аз съм на 25, но винаги съм разсъждавал така и това се нарича ВЪЗПИТАНИЕ. Изобщо не ме интересува кой е предпочел да си купи цигари, вместо албум. Вашата среда може да е съставена от такива хора, но излезте от черупките си, моля - хората си купуват и албуми, и книги, и билети за постановки. И не това е странното, а обратното. Да, много хора пускат уредбите си... правят си траклистове - има толкова много носители.

Аудиторията на Ивана не е само от възрастни, престанете. Само във вашата глава съществуват асоциации от типа на: "Лила Иванова-мумия", "Веско Маринов-червени бабички" и подобни. Я влез виж Плачи, земльо какви гледания има - ама гърми ли навсякъде, гърми!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не си мисли изобщо, че го одобрявам или ми харесва, но така стоят нещата с младите хора днес, а все повече и с възрастните. В София едва ли се усеща, ама ситуацията с театрите в страната не знам дали си наясно каква е. Как плашат да затварят театри и то в големи градове, областни градове, защото не генерират печалба. Кои са тия хора, които купуват албуми? Колко са в сравнение с преди? Да, последният на Лили Иванова стана четири пъти платинен по сегашните български стандарти. Ако се чуди някой - това са 15 000 копия. Кондьо сигурно е правил в пъти повече в началото на кариерата си. Така е с Интернет днес.

 

А това с ретро песните защо нямали много гледания днес, а се кефили хората на тях, как да го коментирам.. изобщо дали да го коментирам. Търси малко причинно-следствени връзки, не правиш и нулев опит за това. Всяка песен в началото си я пускат повече, отколкото след време, предполагам, че ти е ясно. Когато тези песни са излизали, не се е слушала музиката от Интернет, предполагам, че ти е ясно. Днес хората продължават да им се кефят, защото някога са били хитове и ги знаят и харесват. Но това не е свързано с това колко често си ги пускат днес, какво неясно има.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Накъде ги теглите нещата, говорим за гледанията като показател за ХИТОВЕ, не за изпълнители, сериозност на изпълнители, имидж на изпълнители, вярност на аудиторията и всичко друго, което набутвате в темата. Показват кои са най-слушаните песни и това е. За мен най-слушаните песни са най-големите хитове, ако вие имате друго разбиране за хит, кажете. Не сте чак толкова стари за такова ниво на невъзприемчивост.

 

Някой казва, че една песен е хит, защото има много гледания, вие казвате, че това не доказва, че е хит, защото изпълнителката примерно не продала еди-колко-си албума и билета?! По какъв точно начин свързвате тези неща? Те са различни и произтичат от различията между поколенията, породени от фактори на действителността. За почти всички млади хора днес музиката е точно Ютубна, факт. Дори и за вас е така, като искате да слушате някоя песен, какво, купувате си диска с нея и всеки път го слагате в лаптопа ли? :mf_surrender: Албумите са с колекционерска стойност, а колекционерите са превъзхождани в пъти от масовите слушатели. Според вас колко човека набор 95, 96 и да стигнем до 98, които тази година стават пълнолетни, в последните години са си купували албум на който и да е изпълнител? Аз от моя набор познавам точно един човек, който го е правил. Дори пет години разлика са супер много, погледнете колко се увеличи за пет години използването на технологиите и възможностите, които те предоставят. Такава е действителността в България.

 

Да, аудиторията на Ивана е от по-възрастни хора и при тях е по-висок процентът на тези от слушащите песните ѝ, които биха си купили и албума ѝ. От 1000 човека на ден, които ѝ слушат песен в Интернет, 1000 ще си купят албума. Ок, но си остават 1000. А на Галена могат да са 100 000 и повече ежедневните слушатели. Това, че от 100 000 да кажем 100 биха си купили песните на материален носител, защото са друго поколение, не променя факта на кого песните ги слушат повече хора дневно.

 

Къде гледанията са показател за хитове? Само и единствено в дискотеките. Хората, както казах по-горе, посещаващи клубовете, са малка част от тези които слушат фолк. Тези хора които пълнят клубовете, няма да си купят албумите, затова тези гледания са несериозни и голяма част от тях купени. Не може тука да се фръцкате, че еди кой си имал 20 милиона гледания и е голямата работа, а всъщност да пее в чалготеки пред 300-400 човека(които са му максимума) . Несериозно е да се провъзгласяват за най-добри и т.н. Да, по тези гледания разбираш кои са големите хитове по клубовете и до там. Повечето фенове на тази музика, както казах по-горе, са на 30+ и повечето от тях няма да си пуснат Фики, Галена или Теди Ал, а ще си пуснат Азис, Глория, Камелия, Ивана, Т.Дачева, Анелия, които всъщност са най-добрите в жанра. Примерът ти с Ивана и това колко би продала доказва само, че тези гледания не са абсолютно никакъв фактор извън чалготеките. Останалото е Пайнерска пропаганда. Тези с милионите гледания, хората не ги възприемат като сериозни певици, затова ако искат и 50 милиона да си купят, пак ще си пеят пред 300-400 човека и дотам. Та за какъв показател говорим?!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Абе вие изобщо на коя свят и в коя действителност живеете?????

Пачо, какви опери, театри и концерти ми говориш? Че театрите фалират и ги затварят, въпреки, че са напускали всички билети по 5 лева! За какво ходене на театри ми говориш?ю

И наистина феновете на Глория сте единствените които споменавате самостоятелните концерти и то само защото Глория прави такива. Но истината е, че на нейните концерти са ВСИЧКИ хора, които я слушат плюс поканите които е раздала. Тоест нейната аудитория е до там. Да похвално е, че прави концерт и аз харесвам тоя начин на представяне, но в България тя не върви.

 

Това, че гледанията не били фактор идва само от феновете на тези изпълнители, които не правят такива и е нормално да не ви харесва тоя факт. Защото Глория е една от тези, които не може да предизвика интерес към новите песни. Аз никъде не твърдя, че гледанията показват тежеста на изпълнители, но показват в 90% дали конкретната песен е хит или не.. И това е факт! Това не е нещо което трябва да обсъждаме дали е така, защото това не е Българска практика, нито Пайнерска, това е СВЕТОВНА!! В момента ютуб са фактор за целият свят и всеки може да види една песен дали е хит/гледана там. Това е единственото мерило за новите песни от както се въведе системата с гледанията (ест., че не говорим за песните от миналото). И всеки който противоречи на това изглежда смешен, защото води спор общо взето с целия свят. :dontknow:

 

Че не е трудно да си спец или да четеш гледания, за да видиш, че към новите продукти на Глория няма никакъв интерес от масата. Да, тя си има публика, но те фенове от преди и харесват предимно старите неща.

 

 

А темата с продажбите на албуми е нелепа и дори не мисля да споря, няма как да се спори за нещо, което не съществува отдавна. Тя и Гергана едно време направи рекорд с албума "Губя те бавно", ама днес не може и 200 000 гледания да направи...Приемете, че на всяко нещо му изтича срока на годност..Камелия от тези. Да спре да реве, а достойно да си приключи "кариерата"...

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ти, дето на един концерт не си отишъл, ще ми говориш кой ходил на театри.

Затварят театри в провинцията, които са с 5 актьори на кръст и две постановки в месеца, харчат парно, ток, поддръжка, а не генерират колкото са им разходите всъщност.

В София всичко се пълни на макс - за Народния билетите свършват за часове буквално.

На Цеца е пълно, на Брена е пълно, на рок групи, на Лара Фабиан, на Веско Маринов, на Камен Донев пълно - само на пайнерките, топ ъф дъ топ в ютуба от всичко българско, е все празно.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ти, дето на един концерт не си отишъл, ще ми говориш кой ходил на театри.

Затварят театри в провинцията, които са с 5 актьори на кръст и две постановки в месеца, харчат парно, ток, поддръжка, а не генерират колкото са им разходите всъщност.

В София всичко се пълни на макс - за Народния билетите свършват за часове буквално.

На Цеца е пълно, на Брена е пълно, на рок групи, на Лара Фабиан, на Веско Маринов, на Камен Донев пълно - само на пайнерките, топ ъф дъ топ в ютуба от всичко българско, е все празно.

 

Да де, защо не генерират? Защо десетилетия наред са генерирали? То в град с два милиона население остава да не се изкупуват.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ти, дето на един концерт не си отишъл, ще ми говориш кой ходил на театри.

Затварят театри в провинцията, които са с 5 актьори на кръст и две постановки в месеца, харчат парно, ток, поддръжка, а не генерират колкото са им разходите всъщност.

В София всичко се пълни на макс - за Народния билетите свършват за часове буквално.

На Цеца е пълно, на Брена е пълно, на рок групи, на Лара Фабиан, на Веско Маринов, на Камен Донев пълно - само на пайнерките, топ ъф дъ топ в ютуба от всичко българско, е все празно.

 

То на Пайнерките е празно, защото те по 20 милиона гледания правят - всички си ги гледат от домовете си и затова залата е празна. :) :1000 (29):

Link to comment
Сподели в други сайтове

Да де, защо не генерират? Защо десетилетия наред са генерирали? То в град с два милиона население остава да не се изкупуват.

 

Еми да, пайнерските концерти са били винаги в София. Решиха в Русе да се пробват, то по-зле стана.

Вие казвате, че имало хитове, музиката се слуша от ХОРА, живи (явно трябва тъпунгерско да го обясня) - къде са тогава тези живи души или са "мъртви души".

Първи показател за тяхното наличие - продажба на албуми, днес не се продават албуми - ок, отпада, но концерти се правят по цял свят и ВЪПРЕКИ, че тубата е фактор и че такива като Бионсе, Рияна, Тейлърки, Бийбъри и прочие + балкански звезди имат такива клипове с милионни гледания, те продължават да пълнят зали, стадиони и т.н. А цяла фирма с клизма вкара половината на целия капацитет на най-голямата зала в България.

Сега кажете, че и концертите не са фактор, значи трябва да гадаем според някакви числа в сайт хит ли е или не е.

Много добре знаете и дори вие самите очаквате всеки път РЕАКЦИЯТА НА ПУБЛИКАТА, която е най-основният показател за певец, песен и актуалност.

 

Аз ви го казах, Пайнер са ви вкарали сериозно във филма и те ви предлагат телевизия! За вас всичко стана ТВ, Нет и виртуална обстановка.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Еми да, пайнерските концерти са били винаги в София. Решиха в Русе да се пробват, то по-зле стана.

Вие казвате, че имало хитове, музиката се слуша от ХОРА, живи (явно трябва тъпунгерско да го обясня) - къде са тогава тези живи души или са "мъртви души".

Първи показател за тяхното наличие - продажба на албуми, днес не се продават албуми - ок, отпада, но концерти се правят по цял свят и ВЪПРЕКИ, че тубата е фактор и че такива като Бионсе, Рияна, Тейлърки, Бийбъри и прочие + балкански звезди имат такива клипове с милионни гледания, те продължават да пълнят зали, стадиони и т.н. А цяла фирма с клизма вкара половината на целия капацитет на най-голямата зала в България.

Сега кажете, че и концертите не са фактор, значи трябва да гадаем според някакви числа в сайт хит ли е или не е.

Много добре знаете и дори вие самите очаквате всеки път РЕАКЦИЯТА НА ПУБЛИКАТА, която е най-основният показател за певец, песен и актуалност.

 

Аз ви го казах, Пайнер са ви вкарали сериозно във филма и те ви предлагат телевизия! За вас всичко стана ТВ, Нет и виртуална обстановка.

 

Стига с това "Пайнер", "Пайнер".. ако мислиш, че на тях разчитам да си формирам впечатленията.. коментирам нещата на база наблюдения и факти, които свързвам. Важността на YouTube в музикалната индустрия когато съм ѝ обърнал внимание, те или нямаха канал още, или не го бяха развили. Така че.

 

Концертите разбира се са важни, но първо, фирмата с достатъчно много и тъпи решения си научи публиката да предпочита участията, второ, те са правили супер много, допълнително участия наистина има постоянно, та при тази честота на срещи между изпълнители и публика, не е изненадващо и ненормално да не пълнят толкова лесно зала. Основен закон на икономиката - колкото по-рядко е едно нещо, толкова по-ценно е. Това, че някой не иска да отиде на чалга концерт, не значи, че не слуша чалга и не обича песните им. Проумейте го това. Просто ги обича вкъщи, на слушалки и на купон. А по гледанията можем да разберем коя песен е най-харесвана и най-голям хит, щото са си я пускали най-много. Изморих се вече да го повтарям..

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тук не е държавата на Риана и Бионсе, нито е публиката на Риана и Бионсе!! Нито пък в тяхната държава, слушат чалга и пеят Фики!

Разберете, че всяка държава си има характерни особености, навици на публиката, бизнес среда и т.н. Не може да ми хващате Бионсе и да ми я сравнявате с Галена примерно. Сравнявайте заек със заек, не заек с домати?!!!

 

Тук чалгата се слуша в къщи и по клубовете!!!! 100000 пъти съм дал пример със себе си и моите приятели, слушаме чалга но никой не ходи по концертите им!! Да ходил съм и в НДК и на площадите и на стадиона, но ми е минало времето за там и нямам желание да ходя!! Така са почти всички, освен децата.

 

 

И Джорджано не е правил концерт ама цяла България го научи чрез нета нали така??????!! Джъстин Бийбър от къде тръгна??? От ИНТЕРНЕТ!! Елате е днешно време, годината е 2016!!

 

Като се купуват гледания, защо Кама не купи? Глория? Гергана? Утрепките от ФЕН тв? Всички други кандидатски за слава? Ако беше толкова лесно, всеки щеше да купува.. Купувания има само във ВИБОКС все още и то защото си е българска работа. ДРУГОТО Е ГУГЪЛ, изобщо ако знаете какво е това!!!!!!

Link to comment
Сподели в други сайтове

Като чета тази дискусия имам чувството, че това е сбирка от монолози.

Единият контингент всячески се опитва да обясни, че чалгата е музика, която се консумира вкъщи (чрез интернет), по купони и в дискотеките, затова гледанията са впечатлчващи и доказват колко популярен е жанрът, но това няма как да се отрази на продажбите на албуми и билети за концерти.

Другият контингент не спира да повтаря: "концертите и албумите, концертите и албумите", защо хората, които слушат в интернет, не отивали на концерти.

Не ви ли омръзва?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Театрите се пукат по шевовете и постановки с билети по 20 лв се разпродават месеци преди премиерите си. Но тъй като повечето тук никога не сте стъпвали на такова място - няма как да го знаете.

 

Колкото до гледанията в ютуб - разбира се, че СА фактор. Фактор са за актуалността на даден изпълнител и интереса към неговата песен. Айде не се правете на ударени.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Да де, защо не генерират? Защо десетилетия наред са генерирали? То в град с два милиона население остава да не се изкупуват.

Много странно след , като Пайнеркитр десетилетия генерират приходи , как с концерта в Арена на цена от 5 лв билет напълниха едва 1/3 от залата и то с ПОКАНИ . Представяте ли си , едно кино Арена е със средна цена от 9 лв . Хората се пръскат по кината ежедневно и то на двойно по-високи цени . То един вход на дискотека е 5 лв . , а уж за 30 звезди в голяма зала не могат да я разпродадат . Това ако не е падение , здраве му кажи . От 30 000 по стадиони , до 5 хил. (с покани) . Но така е , когато човек забрави от къде е тръгнал и кои му създадоха тежест през годните . Слави му показа - 2 концерта за 3-4 месеца , на единия 15/17 хил . ,на другия около 25 хил ....

Link to comment
Сподели в други сайтове

ИНП, няма какво да разбраме, защото сме го разбрали отдавна.

Публиката на тая музика за 5 години се измени тотално и в момента е съставена предимно от малцинства, от пубертети и от утайката на обществото - именно за това концертите им не се посещават, кога мангал си е плащал за нещо. Но това не значи, че през 2016 поради ютуб спират да се правят концерти. Усещаш ли тъпата си логика. И България е на Балканите, в Европа и се влияе от всичко случващо се в света, не ни изкарвай че сме нещо по-различно от Гърция, Сърбия, Хърватия и т.н.

 

Да, 2016 сме - Камен Донев за втора година пълни до дупка Арена Армеец с ТЕАТЪР, български филми пълнят кино салони с КИНО. Интересно, защо не ги гледат в Ютуб или защо не си ги теглят от Замунда.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Тази тема се се разводни адски много. Защо не си направите една нова за концертите и албумите в поп фолка, аз ще ви преместя коментарите там и ще си продължите дискусията?

 

Това, че хората не ходели на театър може да го каже само човек, който през живота си не е посещавал такова място. Имам преки наблюдния за Търново/Стара Загора/Пловдив и Казанлък - билети за по 20+ лева се изкупуват за дни месеци предварително.

image.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

Тази тема се се разводни адски много. Защо не си направите една нова за концертите и албумите в поп фолка, аз ще ви преместя коментарите там и ще си продължите дискусията?

 

Това, че хората не ходели на театър може да го каже само човек, който през живота си не е посещавал такова място. Имам преки наблюдния за Търново/Стара Загора/Пловдив и Казанлък - билети за по 20+ лева се изкупуват за дни месеци предварително.

 

Не просто съм посещавал, а съм и участвал в постановки. Точно за този в Търново ти говоря, има по-малко от три месеца да генерира печалба или ще го затворят за местната му продукция. Само ще поддържат сградата за пътуващи пиеси. Това е театър, който десетилетия се е справял финансово, защо сега не успява?

 

"Театърът в Кърджали е сред 8-те института, на които Министерството на културата опрощава натрупаните дългове, но в срок до 3 месеца трябва да се стабилизират финансово. Ако не успеят, ще бъдат преобразувани l открити сцени. Застрашени от подобна участ са Държавният музикален и балетен център в столицата, Държавният фолклорен ансамбъл „Филип Кутев”, Операта в Стара Загора, театрите във Велико Търново, Благоевград, Враца, Смолян.

 

http://www.bgnes.com/laifstail/kultura/4408778/"

 

И това е точно, защото младата публика, която идва отдолу, не заема местата на седалките на възрастната за голямо мое съжаление, не знам по какви причини, но не са особено склонни. И не казвам, че хората не ходят, а че ходят по-малко от преди. Така е и с албумите, убеден съм, че и с киното. Не че не се ходи, ама ако го сравните с преди? Бабите и дядовците ви не са ли ви разказвали какво събитие е било да отидеш на кино и как е имало и по селата, защото тогава това е било начинът да се види филм. Абсурдно е да се отрича факторът Интернет. Публиката е и до научаване, със зор накарах един приятел, за който театърът не представлява интерес, да отидем, а в крайна сметка супер много му хареса.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Не просто съм посещавал, а съм и участвал в постановки. Точно за този в Търново ти говоря, има по-малко от три месеца да генерира печалба или ще го затворят за местната му продукция. Само ще поддържат сградата за пътуващи пиеси. Това е театър, който десетилетия се е справял финансово, защо сега не успява?

 

"Театърът в Кърджали е сред 8-те института, на които Министерството на културата опрощава натрупаните дългове, но в срок до 3 месеца трябва да се стабилизират финансово. Ако не успеят, ще бъдат преобразувани l открити сцени. Застрашени от подобна участ са Държавният музикален и балетен център в столицата, Държавният фолклорен ансамбъл „Филип Кутев”, Операта в Стара Загора, театрите във Велико Търново, Благоевград, Враца, Смолян.

 

http://www.bgnes.com/laifstail/kultura/4408778/"

 

И това е точно, защото младата публика, която идва отдолу, не заема местата на седалките на възрастната за голямо мое съжаление, не знам по какви причини, но не са особено склонни. И не казвам, че хората не ходят, а че ходят по-малко от преди. Така е и с албумите, убеден съм, че и с киното. Не че не се ходи, ама ако го сравните с преди? Бабите и дядовците ви не са ли ви разказвали какво събитие е било да отидеш на кино и как е имало и по селата, защото тогава това е било начинът да се види филм. Абсурдно е да се отрича факторът Интернет. Публиката е и до научаване, със зор накарах един приятел, за който театърът не представлява интерес, да отидем, а в крайна сметка супер много му хареса.

Не съм много съгласна. Има известно повишаване на интереса към всякакви културни мероприятия. Въпрос на държавна политика е да се стимулира този интерес като се финансират местни театри, клубове, читалища. Парите за наеми, сметки, декори, костюми, звук, заплати (макар и смешни) не са никак малко. Просто само от билети няма как да стане и това си проличава в постановките на 'бедните', което съответно води до спад на интереса към тях. А и самите артисти с демотивират и напускат. От друга страна пък гостуващите 'богати' трупи си разпродават билетите буквално за часове.

В общи линии много може да с говори по темата, но не е тук мястото, а и няма особен смисъл. Най-лесният начин да се подпомогне българската култура е като се посещават постановки, опери, концерти, музеи, прожекции... на когото каквото му е на сърце.

image.jpg
Link to comment
Сподели в други сайтове

ИНП, няма какво да разбраме, защото сме го разбрали отдавна.

Публиката на тая музика за 5 години се измени тотално и в момента е съставена предимно от малцинства, от пубертети и от утайката на обществото - именно за това концертите им не се посещават, кога мангал си е плащал за нещо. Но това не значи, че през 2016 поради ютуб спират да се правят концерти. Усещаш ли тъпата си логика. И България е на Балканите, в Европа и се влияе от всичко случващо се в света, не ни изкарвай че сме нещо по-различно от Гърция, Сърбия, Хърватия и т.н.

 

Да, 2016 сме - Камен Донев за втора година пълни до дупка Арена Армеец с ТЕАТЪР, български филми пълнят кино салони с КИНО. Интересно, защо не ги гледат в Ютуб или защо не си ги теглят от Замунда.

Да , 2016 сме . Гери- Никол и Криско правят по 15 млн. в ютуб , само че ходят на турнето на Кока Кола , и са ден и нощ по националните телевизии .

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ако може, да спрем да дълбаем в културните мероприятия - стана ясно, че за някои хора е срамно да се посещават такива, говоря за ИНП.

Но аз сега имам друг въпрос - снощи се сетих за съществуването на две иначе хубави песни, имам предвид "Твоя съм" и "Ти си ми".

Когато стана първият голям удар по фолка - случаят с Оцко и "Твоите думи", Господарите излъчиха толкова много наши парчета с крадени семпли и вокали, които после Планета надлежно изтриха от канала си. Тия две песни са едни от тях и имаха милиони гледания. Хайде влезте и вижте сега колко имат. А те не са стари още. И не заради разводнени гледания между отделни клипове. Просто първоначалната гледаемост е изпарена. Такива песни няма с какво да задържат интереса явно. Докато има клипове на Глория, Ивана, Райна, Нелина, Тони Дачева, които постепенно генерират гледания. И може да не са милиони, но са си техни.

Вие си правете изводите кой хит колко остава във времето и колко са важни гледанията в такъв случай.

Правят си проекти, наливат се пари в тях - и изведнъж хоп, биват затрити от историята. Смятайте колко тежат такива проекти, та те сами си плюят на тях. Хората от днес за утре ги забравят въпреки бясната ротация.

 

- след 12:10. За агитките, гледанията, меренията - Кама го е казала. Много хубави неща казва в последните си две интервюта при Стоянова.
Link to comment
Сподели в други сайтове

Не просто съм посещавал, а съм и участвал в постановки. Точно за този в Търново ти говоря, има по-малко от три месеца да генерира печалба или ще го затворят за местната му продукция. Само ще поддържат сградата за пътуващи пиеси. Това е театър, който десетилетия се е справял финансово, защо сега не успява?

 

"Театърът в Кърджали е сред 8-те института, на които Министерството на културата опрощава натрупаните дългове, но в срок до 3 месеца трябва да се стабилизират финансово. Ако не успеят, ще бъдат преобразувани l открити сцени. Застрашени от подобна участ са Държавният музикален и балетен център в столицата, Държавният фолклорен ансамбъл „Филип Кутев”, Операта в Стара Загора, театрите във Велико Търново, Благоевград, Враца, Смолян.

 

http://www.bgnes.com/laifstail/kultura/4408778/"

 

И това е точно, защото младата публика, която идва отдолу, не заема местата на седалките на възрастната за голямо мое съжаление, не знам по какви причини, но не са особено склонни. И не казвам, че хората не ходят, а че ходят по-малко от преди. Така е и с албумите, убеден съм, че и с киното. Не че не се ходи, ама ако го сравните с преди? Бабите и дядовците ви не са ли ви разказвали какво събитие е било да отидеш на кино и как е имало и по селата, защото тогава това е било начинът да се види филм. Абсурдно е да се отрича факторът Интернет. Публиката е и до научаване, със зор накарах един приятел, за който театърът не представлява интерес, да отидем, а в крайна сметка супер много му хареса.

Кината и театрите са пълни. На Васко Василев Арена гърмеше - а не е хитмейкър с милиони гледания. На операта Турандот зала 1 на НДК беше препълнена. Кината са пълни - сега особено със София филмфест се пръскат по шевовете. В Музикалния театър, Малък градски зад канала, Народния и къде ли не. И не защото е София и тук всички са богати и educated и могат да си позволят. Защото тук животът е много по-скъп, отколкото в провинцията, а заплатите са същите, като изключим тези на работещите в Бизнес парка и парламента. В Пловдив например също има гостуващи трупи - Драматичният театър винаги беше пълен, преди време изгоря, сега не знам как е. В Синдикалния дом се правят концерти и т.н., пълно е. Дори и в малките градове съм сигурен, че има някакви проблясъци. Но няма как тези театри да се самофинансират и издържат само от приходи от вход. Имат си дългове, краде се много, няма кой да им работи - масово се емигрира. Това не се отразява обаче на посещенията, защото има културен бум напоследък. Само това исках да вметна. Много млади хора ходят. Въпрос на избор просто. На хората им омръзва лека-полека от субкултура. Нямаше да коментирам пак това, но не се сдържах. И това не е отклоняване от темата, защото всичко е навързано.

Link to comment
Сподели в други сайтове

Кога съм казал.че е срамно да се посещават мероприятия като концерти, театри и т.н? Няма такова нещо! Напротив! Точно аз искам да е обратното и да има всеки месец ако можеше концерт на чалгата или попа, колкото повече, толкова по-добре!! Аз казвам обективено какво е положението и че тука нямат навика...И то конкретно за чалгата. Защото естрадата например и Слави успяват да направят такива..Но чалгата стои по друг начин, те пеят по заведения всеки ден...Ако и Слави е през ден по дискотеките с Куку бенд се съмнявам да правят такива концерти..

 

Въобще не ми хвалете "Рапа" и поп-а..Та те буквално са само Криско и Гера!! Една птичка пролет не прави!

Вие плюете Пайнера е много добре знаете Саня Армутлиева какъв монопол е направила на поп-а и ги прави ЛУДИ!!! Нищо общо с Пайнера, Пайнер си е свободия в сравнение с Вирджиния рекърдс...

 

Колко концерти имаше едно време на Сити, и всякакви такива..сега ги няма. ИЗвадете си главата от тая чалга и проблемите в нея..вижте какви клипове и каква продукция се прави в нея,това е единствения развит жанр..Гери Никол не може да създаде цяла музикална индустрия. А и нея я видяхме с лайв-версиите тип Андреа...за какви разлики изобщо говорим, та тя не се различава от една Галена... :mf_surrender: В чалга форум сте, а пишете като някой 40 годишен металия..

Link to comment
Сподели в други сайтове

Или е по-добре, по-голяма смешка от това бе бях чел скоро, да се правим на толкова отворени, че да сравняваме препълнената Арена със Слави, Камен Донев и компания с паяжинясалите седалки на общинския драматичен театър в Добрич, Ловеч или Хаскаво...

Ами, когато ти казват, че музиката всъщност е даже на по-високо ниво от преди 10 години и не е изгубила нищо, разбира се, че трябва да им дадеш пример с нещо съседно, за да видят къде е разликата в етажите и в предпочитанията на масовата публика.

Кое му е смешното?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Ами, когато ти казват, че музиката всъщност е даже на по-високо ниво от преди 10 години и не е изгубила нищо, разбира се, че трябва да им дадеш пример с нещо съседно, за да видят къде е разликата в етажите и в предпочитанията на масовата публика.

Кое му е смешното?

 

Оф аман от тебе сърбофил такъв... :gun_bandana: :mf_surrender: :mf_surrender: :mf_surrender: Не спря да ходиш по всяка тема и да пробутваш мизерните Сърби, които са 15 години назад в повечето си градове! АМАН вече, има си форуми за сръбска музика, ходи и ги целувай там.Заради такива като тебе загиваме като нация!!! Премести се най-накрая и си живей в Сърбия при дъртите чалгарки с 2 кила силикон и мъжки глас!!!

 

ДА, музиката е по-добра от преди 10 години, клиповете са на адски високо ниво, И?

Link to comment
Сподели в други сайтове

Включи се в дискусията

Може да отговорите сега и по-късно да се регистрирате. Ако имате профил, впишете се сега за да публикувате с вашия акаунт.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Отговори на темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Последно видели темата   0 Потребители

    • Няма регистрирани потребители, които да гледат страницата в момента.
×
×
  • Create New...